Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyttårs feiring ved Monolitten 2010/2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nyttårs feiring ved Monolitten 2010/2011

    Hei alle modellfly interesserte - vi holder tradisjonen vedlike å feirer som vanlig overgangen til nytt år med en runde eller to rundt Monolitten i Frognerparken kl 12:00 på nyttårsaften.

    Ta med godt humør og det/de ultralette fly(ene) du har pluss noe varmt å drikke.

    Temperaturen ser ut til å holde seg godt nede på de blå så det er en fordel med varmt tøy!

    Vi sees
    //Frank



    PS: har trent mye i 2010 så i år skal jeg greie å komme rundt monolitten - ikke treffe midt på som i fjor

  • #2
    Fin tradisjon, like kaldt i år som i fjor ser det ut til. Tar med gutta og PZ Champ. Jeg greier sikkert å treffe monolitten.
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

    Comment


    • #3
      Ah, dette skal jeg prøve å få med meg.. Hvor mange er det som dukket opp i fjor.. ?
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #4
        Hvis det ikke er alt for kaldt skal jeg se om jeg kan komme med noen depron greier.
        Skal til Bergen i romjulen men er kanskje hjemme igjen til nyttårsaften.
        Min hjemmeside: http://www.smartweb.no/

        Per Nilsen
        Spikkestad

        Comment


        • #5
          Jeg kommer hvis det blir "mildvær", fingrene mine tåler ikke mer sprengkulde virker det som.
          Anders Eiebakke
          90078513

          Comment


          • #6
            Hadde vært moro, det. Ser at ultralette er understreket, men har jeg lite nok fly? Det minste jeg har flyklart er CCLee Grashopper (J-3 Cub-aktig) med 94 cm vingespenn og 410 gram.

            Kanskje jeg kommer og ser på uansett.
            Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
            Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

            Comment


            • #7
              Da er det bare å sette i gang med lading - klargjøre termos og fly.

              Morgendagen ser perfekt ut for små ultra lette modeller, Svak vind og enkelte små snøflak for å skape den riktige julestemningen.


              Click image for larger version

Name:	monolitten2007.jpg
Views:	1
Size:	38.5 KB
ID:	574516

              Comment

              Working...
              X