Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vestfoldgutta ute og flyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by anders e View Post
    Jada. den fløy. Bedre enn sist, men det er no' galt med gassere eller bensintilførsel. Den dør hver gang jeg roller eller kjører vertikaler. Det er ikke lenger et justeringsproblem. Skal ta ut gassere og bytte alle bensinslanger i kveld

    Hadde bra effekt et par ganger i hvertikal, men den ble bare verre og verre utover i flighten.
    Hadde en gang lignende symtom på 111 å da var det lekasje på klunkslange i tanken. Bel verre å verre jo mindre bensin det ble i tanken. Tygon kan bli stiv å sprekke etter tid når den ligger å bløtt i tanken.
    Bare et tips, håper det ordner seg..
    ​​​Kim-Arne

    Comment


    • Begynner allerede å bli lei, men skal finne ut av det om jeg skal kjøpe alt nytt.
      Alle slanger er hele og myke. Også dem til klunk. Sjekket for sprekker og lekasjer, men fant ikke noe annet enn at ene tanken ikke tettet skikkelig der luft/overløpsslangen går inn. Ikke noe bensinlekk der men kobberrøret var løst. Har ikke noe trua på at det vil hjelpe at jeg fikset dette, så jeg har tatt av en forgasser og åpnet den og lagt den i ren bensin. Skal blåse rent etterpå. Fant noen små rusk her og der, men bare på slette flater uten kanaler. Ender med at jeg kjøper ny tank og nye gassere + slanger tenker jeg.........visst det ikke funker neste gang.

      Comment


      • Men har noen bilder jeg også

        Click image for larger version

Name:	S1790001.jpg
Views:	1
Size:	96.2 KB
ID:	605778Click image for larger version

Name:	S1790002.jpg
Views:	1
Size:	69.5 KB
ID:	605779Click image for larger version

Name:	S1790003.jpg
Views:	1
Size:	83.6 KB
ID:	605780Click image for larger version

Name:	S1790004.jpg
Views:	1
Size:	38.4 KB
ID:	605781Click image for larger version

Name:	S1790008.jpg
Views:	1
Size:	72.5 KB
ID:	605782

        Comment


        • Dropper flyging i dag... Må prioritere web-sider i dag..
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • Brøyta på Jarlsberg idag tro? Noen som tenker seg bort? Drar nok med meg den lille 48"ern og anti-rust flyr litt..
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • Er det ikke vind hos dere? Her hos oss er det brøyta, men ikke flyvær. Blåser brukbart
              Terje Egeberg
              "Opp ska det og det får bare virke"


              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
              3DHS slick 89" EME 60.
              3DHS Slick 71"

              Comment


              • Blåser sikkert bra, ser flagget her heime flagrer endel som tilsier at jeg kan gange det med x3 mtp. forholda på Jarlsberg hehe..
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • Hos oss er det ikke brøytet, det snør...........men blåser ikke

                  Comment


                  • Kanskje heller skru ferdig 41% og teststarte motor da..
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • Jepp det syns jeg..........................da slipper jeg å irritere meg over at andre får flydd.

                      Comment


                      • Hehe.. frister jo litt å få start på 176'n også! Får se da..
                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • Noen som vet om det er måka på stripa på Jarlsberg..?
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Jeg vet ikke........

                            Comment


                            • Værmeldinga veksler mellom 0 og 6 sekm. Ikke lett å vite om det blir flyvær
                              Venter på tilbakemeld jeg også om det er brøytet hos oss.
                              Terje Egeberg
                              "Opp ska det og det får bare virke"


                              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                              3DHS slick 89" EME 60.
                              3DHS Slick 71"

                              Comment


                              • Var brøyta her men surt..!! Brrrr..
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X