Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vestfoldgutta ute og flyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fin dag ja - jeg satser på å ta en tur bortom imorgen, tar du med boltene..?

    Takk for lån av JuleYak forresten - artig sak!
    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

    Comment


    • Follow-up på poden.
      Tok en tur til lokal fotballbane med poden og FunCub i går.
      Tar av og lander selv, og har også tatt de første loop og rollene
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • Artig da - nå får du jo desto mer "unnskyldning" til å dukke opp på J utover sommeren ift. fruen..
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • Skal vel ikke legge skjul på at jeg ikke kun tenker på poden

          Må se om jeg får med #2 også...evt. er han glad i bil. Går an å kjøre bil på ENJB også
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • Originally posted by xilian View Post
            Follow-up på poden.
            Tok en tur til lokal fotballbane med poden og FunCub i går.
            Tar av og lander selv, og har også tatt de første loop og rollene
            Ikke verst det!
            Har han flydd noe sim? Har en gutt på 10 selv, han er dessverre ikke interressert (i hvert fall ikke foreløpig) - er bare sammen med kompiser.
            Vel å bra det med kompisene, men skulle gjerne sett han interressert i modellfly

            Comment


            • Like gammel da. Han har flytt litt sim, men som vanlig er det festligere å kræsje enn å fly.
              Så en liten overgang der altså.. hehe.

              Nei.. de må ha lyst, ellers er det bare å glemme. Men det er noe med å la de prøve
              før de bestemmer seg også. Har dere skoling i klubben, spander et par turer på'n
              og se hvordan det er. Er noe helt annet når man står der med radioen
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • Han min har prøvd litt på sim (Phoenix), men som du er inne på så er det mer morsomt å tullefly og kræsje, enn å høre på faren å ta det seriøst.
                Men han er litt sånn at han ikke vil prøve ting han ikke tror han mestrer med en gang, hjelper ikke å si at en del ting krever mye øvelse... . Så det kan hende det er grunnen og ikke nødvendigvis manglende interresse, for bruke noe psykologi her tror jeg.

                Comment


                • sim har tydeligvis hjulpet litt her, selv om ikke det er lange tida han har sitti.
                  men han driver i alle fall å merker at han har gjør feil og korrigerer, så har nok vært lurt.

                  Du får si han får noe han veldig gjerne vil ha hvis han prøver 2 turer
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • Hehe, ja det er kanskje det som er trikset som skal til - litt korrupsjon på en måte men
                    Takk for tipset!

                    Comment


                    • I dag sitter bladene under...
                      Attached Files
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • Hehe... Men dere er jaggu meg privilegert der nede med både gress og asfalt, for ikke å snakke om hvor flatt og åpent det er.

                        Vår har bare åpning i ene enden, så både take off og landing blir ofte gjort i en og samme retning pga. høy skog i ene enden.
                        Må man av en eller annen grunn avbryte landing i siste stund, så gjelder det å ha nok med motorkraft.

                        Comment


                        • Bare litt ekkel sol på ettermidagen,og spes solnedgang. Litt mye vind og ofte mye folk dalende ned.
                          Men plassen ellers er jo helt rå
                          Terje Egeberg
                          "Opp ska det og det får bare virke"


                          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                          3DHS slick 89" EME 60.
                          3DHS Slick 71"

                          Comment


                          • Sola er verst ja! Satser på en tur på J førstkommende Søndag, må i bursdag til svigers på Lørdag.....
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • Jarlsberg er nok ikke rette plassen for bajas med raketter, skyte ned fly med hagle osv., men det er
                              en veldig bra flyplass. Grass og asfalt og ganske stort område å fly på.

                              EPO i ordnede former må vel nesten bli Kjose tror jeg...

                              Men hva er det du gjør/flyr som er så spesielt? =)
                              Tom I. Arntsen

                              Comment


                              • jæjæ.. Da er ikke trainern til gutta lenger i blandt OSS..
                                Bare funderer på om jeg da skal få tak i en ny 40/60 trainer, eller om jeg like
                                godt kjører på med 50cc yak...

                                Er det noen i nærheten her som har en til salgs kanskje?
                                Tom I. Arntsen

                                Comment

                                Working...
                                X