Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva er det beste 6S500mah batteriet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva er det beste 6S500mah batteriet?

    Hvilke batterier i størrelsen 6S5000mah er de beste? Både med tanke på pris og effekt?
    Lars Norberg

  • #2
    Originally posted by Lars N View Post
    Hvilke batterier i størrelsen 6S5000mah er de beste? Både med tanke på pris og effekt?
    Du får vurdere ut ifra egen inntekt ser rc-batteri selger 14S til 1200,-

    "B-Grade fungerer kjempefint det også. intil jeg vinner i lotto kommer jeg til å holde meg til det"
    RC-Pro , elfun , rc-batteri har sikkert bestilt inn for en 2-3 hundre tusen++.

    Comment


    • #3
      Har flydd litt 6s edf som ganske enkelt klarer å blåse mye rart av LiPO. HK batteriene har blåst en etter en. Bruker nå disse 404 - Siden finnes ikke - T K TRADING Torbjørn Kristensen Har vært knallbra, koster dog litt...
      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment


      • #4
        Har for det meste brukt HK sine Turnigy batterier og er egentlig ganske fornøyd med disse. Men har hatt varierende erfaring med Nanotech batteriene, noen av de har ikke klart å levere i nærheten av hva de skal. For eksempel koster et Turnigy Nanotech A-spec 130 dollar, og da blir jo spørsmålet om de er verdt det og om de klarer jobben de sier de skal.
        Noen av heligutta mener de gamle blå Turnigy batteriene er bedre, disse koster jo ikke mer en 70 dollar så hva burde man kjøpe?
        Lars Norberg

        Comment


        • #5
          Det er nanotech jeg fløy i min edf og kvaliteten er laber!
          ____________________________
          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

          Comment


          • #6
            Du spurte om det beste? Da kommer man vel ikke utenom disse...
            Rclipos.com
            -Jim Johansen-
            Flyklart:
            Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
            Under construction:
            Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

            Comment


            • #7
              Gens Ace fra rc-batteri.no, bra batteri med topp support

              Comment


              • #8
                jau, jeg har gitt opp alt annet, handler bare av rc-batteri (rfauske) jeg velger også å tro at jeg er på storkunde lista, FÅR JEG JULEKORT nå rasmus ?

                Comment


                • #9
                  rc-batteri.no er den eneste batteripusheren du trenger. Det er litt dyrere enn HK, men det blir som å gå fra Lada til Mercedes for 20% høyere pris
                  Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                  Anything worth doing is worth overdoing!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by jotto View Post
                    rc-batteri.no er den eneste batteripusheren du trenger. Det er litt dyrere enn HK, men det blir som å gå fra Lada til Mercedes for 20% høyere pris

                    Det VAR dyrere, men nå etter at du må få en spesialtrent elitesoldat til å fly batteriene hjem til deg i apachehelikopter på døra for å tilfredstille nytt regelverk er det vel knapt det, frakten på batteri er blitt så dyr at det ofte er billigere å handle norsk med en gang

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by jijohans View Post
                      Du spurte om det beste? Da kommer man vel ikke utenom disse...
                      Rclipos.com
                      Sikkert gode batterier, men til 240 dollar så blir dette altfor dyrt når levetiden på batterier er så som så.
                      Lars Norberg

                      Comment


                      • #12
                        Har tenkt på å bestille fra RC-Batteri.no flere ganger, men et sett til Imac flyet vil koste dobbelt så mye som å bestille Nanotech fra HK. 6 stk 5S5000mAh a' 990,-
                        Men - får man igjen 20-30% mer i effekt og levetid på batteriet bør det nok opp til vurdering igjen ja!

                        Jaja - godt jeg ikke flyr elektro for å spare penger! :-/
                        Rune Haugen
                        // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
                        // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
                        // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
                        // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

                        " It's all 100% electric ! "


                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Lars N View Post
                          Sikkert gode batterier, men til 240 dollar så blir dette altfor dyrt når levetiden på batterier er så som så.
                          Dyrt...? Har man en modell til 10k+ er det ikke noe å bale med...
                          Blir som å bygge seg en topp trimmet racebil til mange 100000, for så å bruke 95okt i stedet for racefuel til 45,- litern som får ut potensialet i bygget...
                          -Jim Johansen-
                          Flyklart:
                          Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
                          Under construction:
                          Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by jijohans View Post
                            Dyrt...? Har man en modell til 10k+ er det ikke noe å bale med...
                            Blir som å bygge seg en topp trimmet racebil til mange 100000, for så å bruke 95okt i stedet for racefuel til 45,- litern som får ut potensialet i bygget...
                            Det er muig det, men når man har en modell til 10K og man trenger 2 batterier per flight og man burde ha 2-3 sett og hvert batteri koster 1500 kroner pluss moms og frakt blir det veldig mye penger. Av all erfaring jeg har hittil i hobbyen er det en ting jeg har lært om batterier er at ikke alltid de mest kjente og dyreste faktisk er de beste. Jeg har batterier til 8 dollar som er mye spreker og bedre en de som kostet 500 kroner her i landet osv. Om man har en holdning at dyrest er best blir dette en unødvendig dyr hobby:P
                            Lars Norberg

                            Comment


                            • #15
                              med hk sine nye priser på shipping, og om man betaler mva, tror jeg faktisk ikke noe på at rc-batteri er dyrere, og kontakter du han og bestiler litt volum, går jo prisen ned også

                              Comment

                              Working...
                              X