Announcement

Collapse
No announcement yet.

Schulze konkurs?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schulze konkurs?

    Sørgelig lesing dette...

    schulze-elektronik-gmbh.com
    -Jim Johansen-
    Flyklart:
    Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
    Under construction:
    Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

  • #2
    Enig. Dette var absolutt trist lesning. Produktene til Schulze har gitt meg mye glede opp gjennom årene. Etter min mening er det få om noen av de andre produsentene som har matchet den RC elektronikken som har kommet derfra. Trenger bare nevne deres Chamelon serie med ladere og Future motorkontrollere, så vet andre innvidde hva jeg mener
    Kombinasjonen ekstrem ytelse og små dimensjoner/vekt er Schulze i et nøtteskall når det gjelder spesielt motorkontrollerne.
    Nei dette var synd. Godt jeg har sikret meg en håndfull godbiter derfra. Bla Future 18.200 special F5B edition og den legendariske Camelon 936 laderen. Den første virkelige High-End laderen. Kjøpte den av deg, Jim, og bruker den stadig

    / Thomas
    Hangar:
    Diverse F5B og F5D modeller + et par turbinkjerrer & et knippe hangseilere.

    "In thrust I believe"

    Comment


    • #3
      Restene av min Schulze 32.80KA. Schulze vil ikke bli savnet!
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Originally posted by Balsahøvel View Post
        Restene av min Schulze 32.80KA. Schulze vil ikke bli savnet!
        Billigere å slå seg konkurs enn å gi deg ny regulator? ;p

        Comment


        • #5
          Kommer vel neppe som noe stor overraskelse når man har fulgt med på hva som har kommet av produkter og markedsføring fra Schulze gjennom de siste årene.

          Selvfølgelig er det trist når eminente teknologer som Matthias Schulze må trekke inn årene.
          Dette er noe vi også ser i mange andre sammenhenger når gründer baserte teknologi familieforetak skal vokse ut av garasjen og møte en stadig større skog av store produsenter som har tilnærmet seg "nesten" tilsvarende unik teknologi. (Apple er et av mange selskaper omtrent gikk på ryggen når de skulle ut av garasjen)


          Originally posted by Balsahøvel View Post
          Restene av min Schulze 32.80KA. Schulze vil ikke bli savnet!
          Har laget karbon av flere ESC'er uten at det har vær feil på dem - feilen var heller hvordan jeg (mis)brukte dem....
          Last edited by Quadrocopter; 09-04-13, 21:34.

          Comment


          • #6
            Enig i de betraktningene der, Quadrocopter. Stagnasjonen har vært ganske åpenbar i lengre tid....

            Om ikke annet er jeg mildt sagt glad jeg ikke satset på Wave 2.4 Ghz konseptet som Schulze lanserte for noen år tilbake. Var nemlig farlig nær å gå for denne løsningen etter å ha vært tilhenger av deres alpha FM-mottakere i lang tid. Har fremdeles en håndfull av dem i behold som brukes ved jevne mellomrom
            Hangar:
            Diverse F5B og F5D modeller + et par turbinkjerrer & et knippe hangseilere.

            "In thrust I believe"

            Comment

            Working...
            X