Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeti USB link/adapter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeti USB link/adapter

    Hei
    har kikket litt rundt i en del nett butikker her i Norge kan ikke finne denne , da jeg har en sensor på vei inn som trenger litt programering trenger jeg en slik, noen som vet om det finnes i Norge noen plass ...kikket hos elefun ...fant den hos Head men forsendelsen derfra er hinsides!
    tenkte Norge da det er kjappere
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841

  • #2
    Du bruker vel usb-linken til å oppgradere firmware og ikke til å programmere. Du kobler til en JetiBox for å programmere den. Elefun har vel det.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

    Comment


    • #3
      trenger usb linken til å sette opp den jeg skal bruke...Balsahøvel(henning) har akkurat gjort det --så det virker slik!
      det er snakk om å sette opp en Unisens føler ikke Jeti ...men en kan bruke Jeti link
      Rune Gjelsnes
      Vikersund
      92624841

      Comment


      • #4
        Jeti USB linken funker til å koble UniSens-E sensoren til PCen. Den programmeres enten med PC eller et programmeringskort. sm-modellbau har en link de også, men den var utsolgt da jeg bestilte sensorene.

        Comment


        • #5
          Er det helt krise så har jeg en SM link liggende som kan lånes - skal sette opp noen F5B modeller om ikke lenge men det tar nok en uke eller to før dette skjer.

          Gi en tilbakemelding hvis du trenger den

          Comment


          • #6
            var nok bare meg som ikke var fliknk til å lete ...Henning ledet meg rett vei Elefun hadde bare meg som ikke fant...
            Rune Gjelsnes
            Vikersund
            92624841

            Comment

            Working...
            X