Announcement

Collapse
No announcement yet.

manglende skruer til motor mount. hvor få tak i?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • manglende skruer til motor mount. hvor få tak i?

    Bestilte et sett med motor/ESC fra ebay/China
    MEN tror dere ikke at det manglet både propelladapter, og skruene for å montere motor til motormonterings plata.
    ( Dette var avbildet på bildet av settet, men det sto jo selvfølgelig ikke i teksten ved bestilling. )
    Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike korte skruer med forsinket hode? (ser ut som m3 med fingjenger )
    Motormount. er ca 2,5mm, men hullene er kraftig forsenket , så skruene må jo ikke være for lange ( ca 2-2,5mm lange kan jeg tenke meg)

    Click image for larger version

Name:	IMG_6737_edited-1.jpg
Views:	1
Size:	53.7 KB
ID:	635453
    Last edited by Hoppfly; 23-10-13, 14:37.

  • #2
    Hei!

    Ja, ikke lett å få tak i småskruer, dårlig med det på Clas Ohlson, Biltema osv. - har ofte samme behovet for småskruer selv.
    MEN Elfa Distrelec har HER: ShieldSquare Captcha

    Her kan du filtrere etter materiale, skruetype, dim./lengde osv. osv. - de har helt ned i 1 mm !!
    Ser de har 2,5mm også som du etterspør her, skulle de ikke ha i eksakt lengde, så skrur du bare på en mutter ned til bunns mot hodet, og bare kapper den til rett lengde og filer den litt i enden

    Edit: Ellers så kan man ofte finne små skruer i skrot-elektronikk, som datautstyr osv.
    Last edited by SmurfAir; 21-10-13, 20:27.

    Comment


    • #3
      Originally posted by SmurfAir View Post
      Hei!

      Ja, ikke lett å få tak i småskruer, dårlig med det på Clas Ohlson, Biltema osv. - har ofte samme behovet for småskruer selv.
      MEN Elfa Distrelec har HER: ShieldSquare Captcha

      Her kan du filtrere etter materiale, skruetype, dim./lengde osv. osv. - de har helt ned i 1 mm !!
      Ser de har 2,5mm også som du etterspør her, skulle de ikke ha i eksakt lengde, så skrur du bare på en mutter ned til bunns mot hodet, og bare kapper den til rett lengde og filer den litt i enden

      Edit: Ellers så kan man ofte finne små skruer i skrot-elektronikk, som datautstyr osv.
      Jeg fant skruene jeg trengte til å feste spinneren i en gammel lysbryter

      Comment


      • #4
        Originally posted by unicus View Post
        Jeg fant skruene jeg trengte til å feste spinneren i en gammel lysbryter
        På denne sjappa får du alt du trenger. men må vente en ukes tid:

        Welcome to Modelfixings
        Lars Norberg

        Comment


        • #5
          Kjøp en slik: Kabelskotang - Biltema
          så kan du kappe skruen på en enkel og korrekt måte til den lengden du ønsker.

          Den greier både M2.5 og M3 som er standard på små motorer

          Comment


          • #6
            fikk tak i skruer fra min lokale pusher, og tipset med kabelskotanga virket perfekt. (hadde en slik tang, og skruene ble akkurat perfekt når de ble kuttet helt nede i tanga. )
            Takker for mange gode tips og linker

            Comment

            Working...
            X