Announcement

Collapse
No announcement yet.

Realflight R7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Realflight R7

    Noen som har testa updaten?

    Denne gangen ser jeg det koster kroner. Kunne jo vært artig å vite om det er noen forskjell.
    Etter hva jeg kan se, så er det ingen norske forhandlere som har den i "hylla" enda...
    Tom I. Arntsen

  • #2
    Satser de har oppdatert denne ute i blåmyra men det er vel ikke store nyhetene i 7.0.

    Men går det ann og oppgradere fra 4.5 til 7.0 ?
    Min Hjemmeside..

    http://sveininge.iflogg.com

    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

    Comment


    • #3
      Har du versjon 4 eller seinere så kan du oppgradere
      Page Not Found | RealFlight


      Comment


      • #4
        Synes kanskje den "scenario editor" saken virket mest spennende jeg

        "Multi-level Pilot Challenges with game-like scoring.
        Heads-Up Display with heading, altitude, speed and more data.
        Multiplayer Unlimited Combat that lets you fly any aircraft with any weapons you wish!
        Scenario Editors for modifying existing scenarios or creating your own.
        New controller menus for fast, easy setup when using a transmitter interface.
        Exciting new aircraft, including the Top Flite® Giant Scale Fw 190 and Thunder Tiger® Raptor E700.
        And much more!"

        Har du handlet RF 6.5 mellom 1/8 og 30/9 ser jeg du kan sende inn et skjema og få en upgrade til 20$.
        Tror jeg venter til det kommer i hylla i Norge jeg....
        Rune Haugen
        // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
        // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
        // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
        // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

        " It's all 100% electric ! "


        Comment


        • #5
          Vurdere å prøve RF, men skal jeg få for dongel eller den med egen radio? Bruker Spektrum vil vanlig, ser fordelen med en dummyradio når jeg simmer, men er redd det blir veldig uvant å skifte mellom to radioer. Hva sier RF folk, dongel eller radio?

          Comment


          • #6
            Veldig kjekt med dummy. Den er alltid klar hvis man får ånden over seg...
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #7
              Hva skal du bruke sim'en til? Skal du bare få deg litt stikke trening som meg så funker dummy gull, men skal du trene seriøst med mye bruk av brytere osv så bør man vel ha en dongel og bruke sin egen radio.

              Comment


              • #8
                Det er nok med all intensjon om å satse seriøst, blir 1 time sim daglig

                Comment


                • #9
                  Har selv 6.5 der fungerer dummy sender også som dongle slik at man kan bruke egen radio hvis man ønsker. Eller fly to stykker, en med dummy og en med egen sender (split screen). Antar det er slik med 7.0 også. Hadde tidligere en versjon med kun dongle og brukte den da mindre da egen sender mått opp av kufferten, lades, ut med sender modul, velge riktig modell, osv.
                  Dummy radio må derfor være å foretrekke da det gir størst fleksibilitet

                  Comment


                  • #10
                    Høres ut som dummy radio er veien å gå da, takk for svar så langt. Men hvordan er det med add-on, må jeg kjøpte hei mega pack også for å kunne laste ned eksempelvis Goblin modellen, eller er det kun om du ønsker de spesifikke modellene i mega packen?

                    Comment


                    • #11
                      Jeg har akkurat kjøpt RF 7, og blei skikkelig skuffa. Jeg har en gammel 3,5 og det jeg ser er bedrøvlig. Ikke mye nytt her nei. Like elendig oppløsning som på den gamle. Her må det noe helt annet til om det skal være realistisk. Forferdelig lyd, og som tidligere nevnt, elendig grafikk. Skulle tro dette var et spill fra tidlig nittitall. Jeg vurderer sterkt å sende dritten i retur. Jeg har allt av grafikk og annet på max, har maskin som driver det lett. Men ennå er det møkk.Frarådes sterkt å kjøpe denne dritten.Er det noen her som er i støtet for å kjøpe simulator, undersøk hva de andre har.Det er mulig jeg gjør noe feil, og jeg skal forske videre, men til nå; skuffa!!!!!!!!!
                      Fly well-make my day!

                      Comment


                      • #12
                        Litt enig med deg.. Ikke spesielt imponert over RF7..
                        Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                        T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                        T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                        Comment


                        • #13
                          ingen endringer på fysikken heller??

                          Jeg har ikke fått testa enda.. men trodde da de hadde gjort litt
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by spacewalker View Post
                            Jeg har akkurat kjøpt RF 7, og blei skikkelig skuffa.
                            Takk for den Spacewalker!

                            Akkurat det jeg lurte på, har selv Phoenix og syns grafikken er rimelig bra.
                            Har vært litt nysgjerrig på Realflight om den er enda bedre enn Phoenix, men så et klipp på Youtube i går som var et opptak av noe flyging i Realflight.
                            Var usikker på om opptaket var av en dårligere kvalitet enn det er realtime under flygingen, for det så kornete å ræva ut.
                            Til og med bevegelsene syns jeg var lite "smooth", så dersom det er sånn det ser ut "realtime" så holder jeg meg til Phoenix, for jeg er egentlig veldig fornøyd med det.
                            Til og med gratis oppdatering på helversjon, og det kommer til nye modeller og "flying sites" innimellom via auto-update.
                            Phoenix har også en editor hvor du kan lage sceenery og fargeskjema til modeller, kan lastes ned gratis fra produsenten.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by xilian View Post
                              ingen endringer på fysikken heller??

                              Jeg har ikke fått testa enda.. men trodde da de hadde gjort litt
                              Mulig helikopter fysikken har blitt litt bedre, men jeg synes fortsatt Phoenix føles mer virkelig.. For min del synes jeg RF har alt for mye arcade preg og er for dyrt i forhold til hva du sitter igjen med..
                              Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                              T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                              T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                              Comment

                              Working...
                              X