If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above.
You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Surfet på nettet i går og kom over denne siden Licenses
Satt å leste litt i går men ble ikke så veldig klok .Men ser jo
att den fungerer,litt ned på siden er det en video av motoren
når den går.
Synes det så litt kult ut da.
Mvh Geir Mogstad
---------------------------------------
slapp av det kommer helt sikkert ned!
Surfet på nettet i går og kom over denne siden Licenses
Satt å leste litt i går men ble ikke så veldig klok .Men ser jo
att den fungerer,litt ned på siden er det en video av motoren
når den går.
Synes det så litt kult ut da.
Du vil få ett anderledes fly, men slik jeg ser det særs upraktisk.
Fyll på vann, vent til det blir damp, og så kan man fly. Pass på at maskinen aldri går tom for vann, for da blir kjelen ødelagt.
Fordelen med dampmaskiner, er at de har sykt med torque, i forhold til forbrenningsmotorer. Det upraktiske med de førte at de aldri slo ann i biler feks.
Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment