Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gratis 12v (how to)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gratis 12v (how to)

    Ser mange vurderer forskjellige merker,spenning og pris til starter batteri. Jeg kontaktet en bilforhandler her jeg bor, og fikk (gratis) et 12v 60Ah så det er nok av trøkk. Viste seg at bilforhandlere må betale for å bli kvitt batteriene.

    Nå tenker du kanskje at batteriet er dødt, men mitt batteri har jeg brukt en stund nå. Det ble byttet som en del av service.

  • #2
    Originally posted by Calmato40 View Post
    Ser mange vurderer forskjellige merker,spenning og pris til starter batteri. Jeg kontaktet en bilforhandler her jeg bor, og fikk (gratis) et 12v 60Ah så det er nok av trøkk. Viste seg at bilforhandlere må betale for å bli kvitt batteriene.

    Nå tenker du kanskje at batteriet er dødt, men mitt batteri har jeg brukt en stund nå. Det ble byttet som en del av service.
    Da er det vel bare et tidsspørsmål før du finner ut at du ikke gidder å drasse rundt på et så stort batteri.

    3-4 cellers Li-Po til starteren + egen gløder er løsningen.

    Men til lading av Li-Po på bana er det jo en bra løsning, trenger ikke bekymre seg for at batteriet skal bli ødelagt når man kan få de gratis.
    Bfight 210
    De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
    De Havilland DH 2 skala 1/5,3
    Phoenix RC Club

    Comment

    Working...
    X