Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kraftig elektrisk starter for bensinmotorer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kraftig elektrisk starter for bensinmotorer?

    Jeg har noen modeller som av og til kan være litt tunge å starte opp når de har stått en stund lenger en de burde. De fyrer som regel med en gang de får tak i bensinen, men det kan ta litt tid med vanlig flikking så lenge men ikke har lyst til å demontere cowling osv.

    Tenkte derfor at det kunne være kjekt med en kraftig starter i fieldboksen til disse gangene (Spesielt vinterstiden)
    Jeg kom over denne på netter som tar opp til 250cc og har ferdig feste for lipo:
    Page Not Found - Aliexpress.com

    Noen som har denne (Eventuelt under annet navn) eller lignende startere å anbefale?
    Lars Norberg

  • #2
    jeg har hatt den en-hands versjonen. den varte ikke en sesong en gang før den brant opp
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Originally posted by tyor View Post
      jeg har hatt den en-hands versjonen. den varte ikke en sesong en gang før den brant opp
      Æsj det lover jo ikke så bra
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        nå ble vel den brukt litt hard og brant vel i forsøk på å starte en zdz 80cc. den store burde jo være mye sterkere. har faktisk vurdert å kjøpe den sjøl. Uansett er den mye billigere her 404
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          Originally posted by tyor View Post
          nå ble vel den brukt litt hard og brant vel i forsøk på å starte en zdz 80cc. den store burde jo være mye sterkere. har faktisk vurdert å kjøpe den sjøl. Uansett er den mye billigere her 404
          Hehe...så brukt litt i grenseland for Kina ratings 80-250 er vel fin opp til 150 vil jeg tro, 250 kan vel bli noe tungt, litt avhengig av motortype Takk for liken, der var det jo en del å hente, men den hadde noe dårligere løsning for batteri osv. Men det har jeg printer til....
          Lars Norberg

          Comment


          • #6
            men nå er frakta veldig dyr fra sds ser jeg. billigste er 67dollar så da blir ikke prisforskjellen så stor
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment

            Working...
            X