Announcement

Collapse
No announcement yet.

valgets kval

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Då var jomfruturen med calmatoen tatt. blåste for mye så eg begynte å svette litt med tanke på landingen. Alt gikk helt fint. konge fly. tok ett par turer til etter vinden var roet seg. Var veldig fornøyd med flyet. Motoren en evolution 46 er litt vanskelig å justere riktig, men har ikkje gitt opp endå.
    MVH
    Pettn

    Comment


    • #17
      Originally posted by pettn
      Då var jomfruturen med calmatoen tatt. blåste for mye så eg begynte å svette litt med tanke på landingen. Alt gikk helt fint. konge fly. tok ett par turer til etter vinden var roet seg. Var veldig fornøyd med flyet. Motoren en evolution 46 er litt vanskelig å justere riktig, men har ikkje gitt opp endå.
      Gratulerer med vellykket jomfrutur! Bra du er fornøyd. Men nå vurderer jeg faktisk å selge min. Grunn: De har jo laget 60- size! Den SKAL jeg ha!
      Jan Fredrik Bjordal
      www.JetsOfBergen.no

      This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

      Comment


      • #18
        Originally posted by JanFredrik
        Gratulerer med vellykket jomfrutur! Bra du er fornøyd. Men nå vurderer jeg faktisk å selge min. Grunn: De har jo laget 60- size! Den SKAL jeg ha!
        då må du sikkert til utlandet. eg sjekket i bergen og der sa de det ikkje kom til norge. men kansje på sikt.
        MVH
        Pettn

        Comment


        • #19
          Originally posted by pettn
          då må du sikkert til utlandet. eg sjekket i bergen og der sa de det ikkje kom til norge. men kansje på sikt.
          Ja, snakket med Øystein der nede i sted, og han sa akkurat det samme til meg! Kjipt, får bli en annen gang da!
          Jan Fredrik Bjordal
          www.JetsOfBergen.no

          This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

          Comment

          Working...
          X