Da kom det jammen meg en carf modell inn på hobbyrommet.
Fikk en tlf her om dagen med en forespørsel om jeg var interesert i å hjelpe en i klubben med å fullføre monteringa av denne maskinen og teste og ta den opp for han. Det var ett veldig enkelt valg og jeg takket spesielt for tilliten.
Dette blir ett råskinn med 3W 150 i nesa men carf sier dette er en super combo.
Det er ikke mye som gjenstår av arbeid: mont av trottelservo og balangserorservoer, potter,tank,batterier,brytere,kabling, programering etc.
+ Bafling, for det er anbefalt fra carf ser jeg.
Men compositt modell er nytt felt for meg, så jeg får ta meg god tid å lese og studere litt.
Det som jeg var mest forundret over i første omgang er at det kun er 1 stk servo i hvær vinge, men dette er helt etter boka.
Det blir 7955 TG på alle ror. 2 stk på sideror.
DPSI RV 5 mini powersystem.
Blir spesielt artig å få prøvefly en slik modell
Fikk en tlf her om dagen med en forespørsel om jeg var interesert i å hjelpe en i klubben med å fullføre monteringa av denne maskinen og teste og ta den opp for han. Det var ett veldig enkelt valg og jeg takket spesielt for tilliten.
Dette blir ett råskinn med 3W 150 i nesa men carf sier dette er en super combo.
Det er ikke mye som gjenstår av arbeid: mont av trottelservo og balangserorservoer, potter,tank,batterier,brytere,kabling, programering etc.
+ Bafling, for det er anbefalt fra carf ser jeg.
Men compositt modell er nytt felt for meg, så jeg får ta meg god tid å lese og studere litt.
Det som jeg var mest forundret over i første omgang er at det kun er 1 stk servo i hvær vinge, men dette er helt etter boka.
Det blir 7955 TG på alle ror. 2 stk på sideror.
DPSI RV 5 mini powersystem.
Blir spesielt artig å få prøvefly en slik modell
Comment