Så kastevideon av den på slutten av Nuking Futs, var jo imponerende glideflukt egentlig
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikro-Hercules
Collapse
X
-
Jeg lakker den letteste min. Så langt er det ca 4 g tyngre med lakk. Burde fly finfint. Aviation Photo #0843608: Lockheed C-130H Hercules (L-382) - Norway - Air Force
Comment
-
Jeg lakker den letteste min. Så langt er det ca 4 g tyngre med lakk. Burde fly finfint for det. Omtrent sånn skal den bli: Aviation Photo #0843608: Lockheed C-130H Hercules (L-382) - Norway - Air Force1 Photo
Comment
-
Originally posted by tahustvedt View PostJeg lakker den letteste min. Så langt er det ca 4 g tyngre med lakk. Burde fly finfint for det. Omtrent sånn skal den bli: Aviation Photo #0843608: Lockheed C-130H Hercules (L-382) - Norway - Air Force
Støtter det valget av fargeskjema altsåLars Norberg
Comment
-
-
Det er mye futt ja. 80 g thrust måler jeg (lagde thrust stand til en liten vekt). Den drar godt når jeg holder den i hånda.
Tror den trekker 1,7-1,8 A per motor. Med 450 mAh skulle det gi minst fire minutter flytid på full gass siden belastningen vil falle i luften når propellene flyr fremover. Tror den vil fly på halv gass.Last edited by tahustvedt; 20-02-19, 16:29.
Comment
-
Prøvde å fly den i dag men den var altfor baktung. Etter andre forsøket gikk det galt med den og jeg må montere elektronikken i nytt skrog. Etter kræsjen så jeg at høyderoret sto litt opp selv etter at jeg hadde trimmet fullt ned. Det er sannsynligvis fordi kroppen krympet i kulda mens karbonstanga til servoen ikke krympa. Det har jeg sett før med seilflyet mitt der to plastdeler som var limt sammen ble presset fra hverandre da de krympet rundt en karbonstang. Jeg får vente til bedre forhold før jeg flyr denne. Det var ikke noe gøy å vade i en meter snø før jeg kunne fly heller da jeg skulle ut andre turen. Jeg var helt utslitt.
Comment
Comment