Announcement

Collapse
No announcement yet.

NY modell fra 3DHOBBYSHOP! 3DHS 74" EDGE 540

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da er den hentet

    Alt overlevde turen over, så nå er det bare å vente på servoarmer fra RcPro. De bør være her før helgen, og da blir det montering på fredag

    To bilder av eske, innhold og flykroppen. Bildene er tatt i klubbhuset på Bore.

    Click image for larger version

Name:	IMAG0469.jpg
Views:	1
Size:	77.8 KB
ID:	583533Click image for larger version

Name:	IMAG0468.jpg
Views:	1
Size:	68.1 KB
ID:	583532

    Tar mer bilder når jeg pakker alt ut her hjemme, og skal få tatt litt bilder underveis i byggeprosessen.
    * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

    Spektrum DX8

    Comment


    • #17
      Bygging er igang og vi oppdaget en sykt kul detalj idag

      Jeg er ikke bare den første i europa med denne modellen, men jeg har også fått den første modellen produsert Litt tøft må jeg påstå

      Bilder av byggingen kommer, så håper jeg bare å rekke maiden imorgen da! kaffe og noen timer til, så går det fint

      Click image for larger version

Name:	IMAG0476.jpg
Views:	1
Size:	63.2 KB
ID:	583619
      * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

      Spektrum DX8

      Comment


      • #18
        Artig! Tøff sak

        Må bare passe på å fly den slik den skal flys nå da - lavt!
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • #19
          Fy flate for et drit være over her, men vi fikk nå til slutt gjort en maiden da

          Stripa er full av vann og vinden lar ikke roe seg ned uansett hvor mye vi mener vi har fortjent bare noen få timer med fine flyforhold en gang. Vi klarte som sagt da til slutt ikke la være lenger, så maiden ble unnagjort uansett vær hehe... En god venn har nylig kjøpt seg en slick 89 fra 3DHS, så vi er heldigvis to stk som kjemper kampen med værgudene

          Her er noen bilder fra maiden:

          Click image for larger version

Name:	IMG_3122.jpg
Views:	1
Size:	72.2 KB
ID:	583651Click image for larger version

Name:	IMG_3231.jpg
Views:	2
Size:	17.9 KB
ID:	583659Click image for larger version

Name:	IMG_3191.jpg
Views:	1
Size:	107.5 KB
ID:	583658Click image for larger version

Name:	IMG_3183.jpg
Views:	1
Size:	162.2 KB
ID:	583657Click image for larger version

Name:	IMG_3178.jpg
Views:	1
Size:	166.8 KB
ID:	583656Click image for larger version

Name:	IMG_3175.jpg
Views:	2
Size:	139.9 KB
ID:	583655Click image for larger version

Name:	IMG_3173.jpg
Views:	1
Size:	69.2 KB
ID:	583654Click image for larger version

Name:	IMG_3146.jpg
Views:	1
Size:	18.4 KB
ID:	583653Click image for larger version

Name:	IMG_3135.jpg
Views:	1
Size:	25.5 KB
ID:	583652Click image for larger version

Name:	IMG_3247.jpg
Views:	2
Size:	138.5 KB
ID:	583660
          * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

          Spektrum DX8

          Comment


          • #20
            Har du gjort deg opp noen meninger om denne enda? Har litt lyst på en selv om jeg har for mye prosjekter.
            Har hatt 70'' slicken så om den flyr like bra som den er jo ikke valget så vanskelig egentlig. Drittøff modell, gratulerer.

            Comment


            • #21
              kanon fin modell og det råeste schemet jeg har sett til nå på en 3D modell.

              Flyet er kanon kjekt å fly men med kun 5 turer i lufta vil jeg nok vente enda litt til før jeg gir det noe " karakter " Turene til nå har jo også vært i en vind som man egentlig burde holdt flyet borte ifra hehe... men maiden MÅTTE til
              Nå har jeg jo som ganske ny av 3D interesse ikke så lang erfaring heller, så det jeg kan samenligne mot er en 48" extreme f. extra og en 87" 3DHS extra

              Men vi får se, kommer tilbake med en lengre "review" etterhvert
              * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

              Spektrum DX8

              Comment


              • #22
                Ser meget bra ut. Liker fargeskjemaet veldig godt.

                Comment


                • #23
                  Hissig design på den saken der, tøff!

                  Fornøyd med saken?
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by alflovvold View Post
                    Hissig design på den saken der, tøff!

                    Fornøyd med saken?
                    Ja så langt! men som sagt har jeg ikke fått nok flyturer med den enda til å kunne ta en skikkelig avgjørelse... først må vi få noe godvær! Har kun flydd den i kraftig vind foreløpig :/
                    * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

                    Spektrum DX8

                    Comment


                    • #25
                      Hei på dere

                      Jeg selger min edge 74" 3dhs 540 silver om noen av dere er interessert

                      Dette flyet selges med TUNGT hjerte da jeg rett og slett ikke har plass til det der jeg i dag bor. Det blir heller ikke brukt, og er nå ikke flydd på snart 2 år.

                      Dette er en kanonkjekk modell som er laget av en av de beste produsentene av 3d fly på markedet 3dhobbyshop

                      Jeg ventet lenge på denne modellen, og når den endelig var på plass var den selvsagt for lengs forhåndsbestilt og ble sendt asap fra USA til meg Til min store overraskelse oppdaget jeg modellen jeg hadde fått var modell nummer 1, altså det FØRSTE flyet laget og solgt!!! Dette gjør det altså selvsagt ENDA vanskeligere for meg å selge, men etter snart 1 år med tenking har jeg da bestemt meg for at flyet må gå

                      Flyet er utstyrt med noe av den beste elektronikken på markedet og da med HACKER motor, Castle Creation ESC og HITEC servoer i hele flyet. Altså elektronikk fra øverste hylle Jeg har sevlsagt også valgt armer osv fra øverste hylle for og matche servoene optimalt, og for optimal respons på spesielt 3d flyging!

                      Ser for 4000,- for denne MED batterier

                      les mer her:

                      404 - File or directory not found.!!!
                      * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

                      Spektrum DX8

                      Comment

                      Working...
                      X