Announcement

Collapse
No announcement yet.

kommende test for 3d flyvning for de late.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kommende test for 3d flyvning for de late.

    Endelig fått meg nytt fly i hus.. kommer noe rare greier i kroppen på denne som vil gjøre at selv de late og ikke fult så flinke piloter kan hovre osv..

    Og nei ingen mobbing...

    Click image for larger version

Name:	20111117_195908.jpg
Views:	1
Size:	131.1 KB
ID:	630147
    syntes det er like gøy å se på som det er å fly
    carl goldberg ultimate
    DJI S900
    piper pawnie el kjærre


    Futaba 14SG
    diverse epp tjafs
    Per-Egil Furuseth

  • #2
    Heli piloter har jo brukt det lenge så det må vel gå bra - fint fly forresten.

    Comment


    • #3
      Hmmmmm..............ok, men da må du ha ''L'' på ryggen.
      Fint fly. Fortell hva du skal ha i flyet da.

      Comment


      • #4
        Skal ga gyrobot 900 wing.. rcgf 55 med canistere. hd 9150 rundt baut. life 3000 på tenning og servoer. smartfly killswitch smartfly reg for tenning.. vess 22 og 23 a propp.. bryter fra xxl når jeg får det og en elelr annen form for fuel påfylling. og ja skal ha L merker på halen
        syntes det er like gøy å se på som det er å fly
        carl goldberg ultimate
        DJI S900
        piper pawnie el kjærre


        Futaba 14SG
        diverse epp tjafs
        Per-Egil Furuseth

        Comment


        • #5
          Er det Pilot Rc?
          Trond Winger, søndagsflyger

          EG MX2 106"
          Ultimate 71"/DLE55
          GB Yak55 2.2M/DLE55

          Comment


          • #6
            Hehe.. Dette blir jo artig å følge med på! Jeg skjønner vel ikke helt hva du skal med det gyro-styret, og kunne sikkert ramset opp X antall grunner hvorfor IKKE bruke det - men samtidig er det jo litt artig at folk tester ut ting også! Lykke til uansett, du får si ifra når det blir maiden - den vil jeg ikke gå glipp av! Andebu!? Hehe..
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • #7
              maiden skjer ikke i andebu.. men blir gøy å teste det ut ja.. og ja trowin pilot-rc.
              syntes det er like gøy å se på som det er å fly
              carl goldberg ultimate
              DJI S900
              piper pawnie el kjærre


              Futaba 14SG
              diverse epp tjafs
              Per-Egil Furuseth

              Comment


              • #8
                Med gyro så harrierlander den jo av seg selv på stripa i Andebu..
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • #9
                  først må den gyroen settes opp.. og det er ikke bare bare.. pluss at den bør testes ut også.. kjekt å ha mer enn en ti meter lang stripe da hehe..
                  syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                  carl goldberg ultimate
                  DJI S900
                  piper pawnie el kjærre


                  Futaba 14SG
                  diverse epp tjafs
                  Per-Egil Furuseth

                  Comment


                  • #10
                    Jeg syns det er intressant at noen prøver det, har ikke sett noen her inne som har testet gyro på fly..
                    Fint fly du har fått deg
                    Trond Winger, søndagsflyger

                    EG MX2 106"
                    Ultimate 71"/DLE55
                    GB Yak55 2.2M/DLE55

                    Comment


                    • #11
                      Jeg gleder meg til å se dette systemet InRealLife. Er jo glad i alskens tekniske duppeditter

                      GTI skal for øvrig på et sånt gyro-treff snart.. Da sitter alle mann på stoler i ring, så reiser
                      de seg opp en etter en og sier: Hei. Mitt navn er XXX, og jeg er en Gyrobot900-missbruker

                      Fra spøk til halvor; kudos til GTI20 for å hoppe først! Tenk hvor bra dette kan være for
                      masse elendige piloter der ute. Kanskje jeg også vil ha sånn...
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by alflovvold View Post
                        Hehe.. Dette blir jo artig å følge med på! Jeg skjønner vel ikke helt hva du skal med det gyro-styret, og kunne sikkert ramset opp X antall grunner hvorfor IKKE bruke det - men samtidig er det jo litt artig at folk tester ut ting også! Lykke til uansett, du får si ifra når det blir maiden - den vil jeg ikke gå glipp av! Andebu!? Hehe..
                        he he på 80 tallet så sa jeg : Jeg skjønner vel ikke helt hva vi skal med det elektroniske gyro-styret på helikoptrene ,vi fløy uten og så etterhvert med de mekaniske snurredass gyroene . Nå er det 3GX og gyro på alle aksene....
                        Øyvind

                        www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

                        Comment


                        • #13
                          Ja dette står det respekt av, du gjør det ikke en gang syver turde. Du er klar over hva som sjer hvis du vraker dette flyet, da er det vell bare og legge 8fg'n på hylla og gjømme deg, har du ikke vært plaget med mobbing før blir du det da
                          BOOMA Intelliswitch

                          Odd A Eriksen

                          Comment


                          • #14
                            Hehehehe..
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • #15
                              Syver prøvde på en elektro kjerre, men det var litt enklere sak.Funka det, men det kreves nok litt testing og oppsett for å få det optimalt. Denne som GTI skal teste ut er jo en litt mere avansert sak, og det skal bli artig å se hva man egentlig kan greie å få til av nye typer krumspring med en sånn dings til hjelp.Det blir enkelt å hovre men det kan helt sikker bli utfordringer på andre ting.
                              Ta feks heli, med massse gyrogreier, det er fortsatt helt uoppnålig for de fleste å greie piroflipper. Blir sikkert ikke enkelt å greie det med fly heller

                              Stå på!! blir artig å se
                              Terje Egeberg
                              "Opp ska det og det får bare virke"


                              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                              3DHS slick 89" EME 60.
                              3DHS Slick 71"

                              Comment

                              Working...
                              X