Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen erfaringer med Aeroworks PROX 260 .60-.90 QB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen erfaringer med Aeroworks PROX 260 .60-.90 QB

    Har kjøpt meg ett Aeroworks PROX 260 .60-.90 size, å lurer på om noen har noe erfaringer med dette flyet, å kanskje har ett tips eller to til oppsett.

    Link til produsent: Aero-works.net - Detail

    Har en ASP 91 FS som jeg lurte på å sette inn ??
    Pilot-RC Yak54 26% / EME 35
    Extreme Flight Edge 540T-EXP 48"
    RCF RS352 EPP
    GP Viper-500 pylon
    1/3 Bush cub / JC120 prosjekt
    Spektrum DX6 & DX8

  • #2
    Kjenner ikke til akurat det flyet men motoren ASP 91 4t er ialefall en kjempemotor driftssikker og sterk.

    Comment


    • #3
      hei.
      jeg vurderer å kjøpe meg en aeroworks proks 260, 60-90. har selv en sc.91 4-t som jeg må plassere. har du prøvd flyet??
      var det mye montering på det??

      Comment


      • #4
        Har hat det flyet og det er en kjempemodell. Utrolig akrobatisk men samtidig svært presis. Den trenger en skikkelig motor for og yte sit beste ASP 91 er en kjempemotor men blir for svak i dette flyet. Jeg hadde først en OS MAX 91FX men ble ikke helt fornøyd med ytelsen så monterte jeg en YS FZ 110S og da ble det skikkelig liv i kjærra. Et kjempefly som absolutt kan anbefales. Var guttungens favorittmodell helt til han vraket det på grunn av dårlig isatt batterikontakt. Hadde det ikke vært for at jeg har montert YSen i en Edge hade jeg kjøpt en ny PROX.

        Comment


        • #5
          hei.
          så med andre ord så blir kansje sc 91 4-t litt for liten??
          passer bedre i 40-60 size den da?
          har en katana v2 40 size med os 52 4-t og den fungerer kjempebra.
          den 91 står i en cub med vinge på 2.10 og den blir overkill for å si d slik.
          så skal plokke den ut å selge cuben da den blir for kjedelig

          Comment


          • #6
            Den vil jo fly med ASP 91 FS motoren men den blir jo ikke skjikkelig morsom uten en lett og kraftig motor. Alternativer slik jeg ser det best YS DZ110S eller 115S, nestbest Saito FA 115 eller FA 125a detetter kansje en O.S 110FS Alpha.

            ASP 91 4t vil nokk passe bedre i den mindre modelen men også her ville jeg heller brukt YS DZ63 eller YS DZ70 de er lettere, kraftigere og har en helt annen respons en noen annen fuelmotor kan vise till.

            Har en først prøvd en YS motor er det ikke mye annet som kommer i nærheten.

            Comment


            • #7
              Jeg solgte flyet før det ble bygget, så jeg har ikke noen tilbakemelding dessverre
              Pilot-RC Yak54 26% / EME 35
              Extreme Flight Edge 540T-EXP 48"
              RCF RS352 EPP
              GP Viper-500 pylon
              1/3 Bush cub / JC120 prosjekt
              Spektrum DX6 & DX8

              Comment


              • #8
                okei..takker for svar. vi får se hva det blir til. mulig jeg prøver sc motoren i den da jeg ikke er så inne i 3d flyving ennå. ganske rookie for å si d slik.

                Comment

                Working...
                X