Announcement

Collapse
No announcement yet.

IMAC Terminliste 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IMAC Terminliste 2019

    Terminlisten for 2019 er klar. Se mer på hjemmesiden til IMAC Norge, IMAC Norge | IMAC Norge

    Det vil i tillegg bli avholdt en BootCamp, men tid og sted for dette er ikke på plass enda. Mer info kommer.
    Rune Haugen
    // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
    // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
    // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
    // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

    " It's all 100% electric ! "



  • #2
    Hei.
    Vurderer en tur til Fyresdal. Hvordan er bosituasjonen der? Camperer noen på stripa? Er det sanitæranlegg på stripa? Finnes det noe billig overnatting i nærheten av stripa? Jeg har vært borte etter at Fyresdal kom med på terminlista, så jeg vet ingenting om stedet.
    Mvh
    Gunnar Børseth

    I might not be very good, but I'm fun to watch.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Godseieren View Post
      Hei.
      Vurderer en tur til Fyresdal. Hvordan er bosituasjonen der? Camperer noen på stripa? Er det sanitæranlegg på stripa? Finnes det noe billig overnatting i nærheten av stripa? Jeg har vært borte etter at Fyresdal kom med på terminlista, så jeg vet ingenting om stedet.
      Når det er andre stevner der bor mange på stripa i hvert fall. Det er også gode muligheter på den lokale campingplassen rett i nærheten. Vil fort anta at mange bor der
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Takk for info. Stevnet ble dessverre avlyst denne gangen. Satser på neste år.
        Mvh
        Gunnar Børseth

        I might not be very good, but I'm fun to watch.

        Comment

        Working...
        X