Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innendørs flyging i Akershus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Innendørs flyging i Akershus

    Heisann, sesongen for depron nærmer seg raskt og jeg lurte på om noen klubber i akershus har tenkt til å ha noen slik flyging fremover?
    - Håvard Glad Andreassen
    - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

  • #2
    Blackbird modellflyklubb

    Vet de planlegger noe i ski i løpet av kort stund. Skal se om jeg kan grave opp noe mer!
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Ski...hmm, det blir litt langt føler jeg Bor på Eidsvoll...

      Ingen som har planlagt noe nord a oslo altså ????
      - Håvard Glad Andreassen
      - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

      Comment


      • #4
        Phoenix RC Club har snakket om å få til noe i vinter. Skal undersøke hvordan det blir jeg Håvard.
        Terje Fagermoen
        Phoenix RC Club - AHMHK - OHK
        Rave ENV Nitro VBar - Rave ENV Nitro VBar - JR DSX9 - Depron tjafs

        Comment


        • #5
          Du skulle bodd i Larvik vet du, og hatt base på TORP - det hadde vært greier det! Vi får nok en heftig indoorsesong i år også med topp moderne utstyr i forkant....

          Comment


          • #6
            Hehe, ja det var gode tider Per, hvor man hadde fast hver søndag....skal si jeg virkelig savner det...

            Håper dere får til noe da, vet Odd Sundet og et par andre leide Kløftahallen som visstnok var veldig fin å fly i for 160kr timen for et pa rår siden...kanskje noe som kan undersøkes, jeg er ihvertfall villig til å betale litt dersom det skulle bli tilfelle.
            - Håvard Glad Andreassen
            - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

            Comment


            • #7
              Jeg er med Håvard, tror brodern er rimelig klar også.
              Terje Fagermoen
              Phoenix RC Club - AHMHK - OHK
              Rave ENV Nitro VBar - Rave ENV Nitro VBar - JR DSX9 - Depron tjafs

              Comment


              • #8
                Som Håvard sier så har jeg leid Kløftahallen et par sesonger. Hadde en fin dialog med kommunen der. Ser ikke bort i fra at det er mulig denne sesongen også, men det er rimelig fullt der så man må være fleksibel på tid Jeg leide den annenhver søndag fra 19-21.

                Hvis det er stemning for å gjøre noe i vinter så kan jeg godt være med å gjenta bedriften. Grunnen til at jeg sluttet var at folk ikke møtte opp.
                Odd Sundet
                http://www.imacnorge.no

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Lars N View Post
                  Vet de planlegger noe i ski i løpet av kort stund. Skal se om jeg kan grave opp noe mer!
                  Ski er interessant!!! Kom tilbake med mer info Lars!

                  Peter
                  Peter Rahm
                  Siggerud
                  Cirrus RCFK

                  Comment


                  • #10
                    Ski

                    Skal gjøre mitt beste vettu!
                    Lars Norberg

                    Comment


                    • #11
                      Hvis det er av interesse for folk i Oslo, nybygde Bjørnholt Videregående skole (ved Bjørndal/Hauketo) har en gymsal på størrelse med ekeberghallen, bare med loddrette vegger og flatt tak.

                      3 håndballbaner og 15m takhøyde burde være romslig nok for de fleste som vil fly innendørs.

                      Kjell Aa

                      Comment


                      • #12
                        dumt spørsmål

                        Klart det er det!
                        Lars Norberg

                        Comment


                        • #13
                          Heisann vi i Phoenix har leid frognerhallen i sørum kommune for et par vintere siden og spørsmålet har blitt tatt opp igjen om vi skal leie denne vinteren. Vi hadde det utrolig gøy med gws stick dogfight og det hadde vært dritgøy om vi fikk til noe sånt igjen skal undersøke litt nermere i saken og kommer tilbake med info om dette.
                          Christen
                          http://jetsofnorway.com/

                          Comment


                          • #14
                            Cirrus rcfk har satt av penger til hall-leie, men har ikke funnet noe passende enda. Dersom noen finner en bra hall i Oslo-området og vil ha oss med, er det gode sjanser for at vi kan betale en del av gildet. Bjørndal kan være interessant.

                            Comment


                            • #15
                              Blackbird vs cirrus

                              En ide kunne jo vært om feks blackbird og cirrus gikk påspleiseplag, større hall, flere folk?????
                              Lars Norberg

                              Comment

                              Working...
                              X