Announcement

Collapse
No announcement yet.

F-16 31 skvadron Belgia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Jeg har sammenligna med et Tamiya-sett jeg har, og jeg synes det ser bra ut under der jeg.. Men det er ting som mangler som en kan lage selv, ikke noe big deal.
    Men jeg synes ikke det at selv om det er en ARF, så er det noen grunn til at det skal være feil farge.
    Rett farge og rett mønster hadde vært like lett å lage..
    Alt i alt fornøyd med selve flyet er jeg, selv om det er mye syt og klag
    Last edited by Soarer; 19-12-08, 19:22.
    Mvh
    Gudmund

    Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
    Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

    Comment


    • #77
      Originally posted by Soarer View Post
      Så når kropp og vinger er ferdig pusset, så er jeg cirka litt over halvveis.
      Ordinance er et fint ord, og betyr ting og tang til å henge på vingene Missilene skal ikke pusses riktignok, de er veldig finek, om enn litt for tunge.

      Her er et foreløpig utvalg. 500 lbs bomber er ikke i hus ennå, men det kommer.
      Ikke glem at raketter MED styrepinner er strengt forbudt fra i år

      Comment


      • #78
        Originally posted by icepilot View Post
        Det går da sakte og rolig fremover her også - nå er det blitt kanon og ventilasjon på
        venstre side, og den ene siden av sideroret er blitt matt grå og venter på nye dekaler fra Ralle-Knalle. Moro med litt detaljer - men noe VM-modell blir det nok aldri!! Fant du forresten noe forsterkning (karbon) bak ventilasjonen på venstre side, Gudmund?
        Ja, det ligger (lå) et karbonrør der akkurat i den midterste rekka av ventilene.
        Den har jeg delt opp i en Y, som fordeler karbonrøret over og under hele ventilrista vha rowing, deling ca tre cm bak.. Du så det etter at fresinga begynte du også skjønner jeg..
        Men det blir ikke tap av strukturell styrke på min måte.
        Mvh
        Gudmund

        Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
        Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

        Comment

        Working...
        X