Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fokker D7 1/4 skala

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dette blir bra altså
    Lars Norberg

Comment

Takk Lars det tror jeg og! Begynner å ta form det hele! Er min første giant scale og mitt første skikkelige semi scale prosjekt! Håper å få gjort mye denne helgen, men det dr mye detaljarbeid og kanskje lite som synes. Vil holde interessenter oppdatert med bilder. Nå er det forresten på tide å tenke på pilot ombord siden jeg dessverre må stå på bakken. Trenger pilot snart for detaljarbeid i cockpit, som sete, stikke og rorpedaler osv for å få dem riktig plassert.

Comment

I utgangspunktet hadde jeg tenkt å gjøre roroverføringer med vanlige støtstenger samt montere servoer i vinger så enkelt som mulig. Imidlertid blir det mange vakre skaladetaljre på denne, så jeg vurderer nå litt mere originale overføringer med wire osv. Ikke bestemt meg enda, og har jo aldri bygget noenting med dette, noen som har ideer til hvor man kan få tak i kommersielle løsninger for en slik overføring?

Comment

Helgas byggeaktiviteter
          Attached Files

Comment

Originally posted by LN-DRA View Post
            I utgangspunktet hadde jeg tenkt å gjøre roroverføringer med vanlige støtstenger samt montere servoer i vinger så enkelt som mulig. Imidlertid blir det mange vakre skaladetaljre på denne, så jeg vurderer nå litt mere originale overføringer med wire osv. Ikke bestemt meg enda, og har jo aldri bygget noenting med dette, noen som har ideer til hvor man kan få tak i kommersielle løsninger for en slik overføring?
            Spørs hvor skalriktig du vil lage den, noe utvalg her: Hardware Index
            og her: Arizona Aircraft Replicas - Arizona Models
            Bfight 210
            De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
            De Havilland DH 2 skala 1/5,3
            Phoenix RC Club

Comment

Working...
            X