Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slant gear på 700e

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Slant gear på 700e

    Skal bestille hos elefun i morgen sammen med no jule kalender greier.

    Klønet til softstsrten min i dag og strippet hoved drevet på en 700e v1,vil bygge den om til v2 helical gear,er det bare å bytte drev og pinjon?
    112/12 eller må jeg bytte haledrev og.

    Fint hvis noen kan svare i kveld,er stressa med å få bestilt 8 i morgen, aaahhh den julestria

  • #2
    Originally posted by melby View Post
    Skal bestille hos elefun i morgen sammen med no jule kalender greier.

    Klønet til softstsrten min i dag og strippet hoved drevet på en 700e v1,vil bygge den om til v2 helical gear,er det bare å bytte drev og pinjon?
    112/12 eller må jeg bytte haledrev og.

    Fint hvis noen kan svare i kveld,er stressa med å få bestilt 8 i morgen, aaahhh den julestria
    Ring til elfun i morgen det er kaldt ute .

    Dette har jeg ikke kunnskap om ,men å ødelegge gir er jeg god på. 12T drev med 5000w motor vill nok ødlegge ett nytt drev også.

    Comment


    • #3
      Originally posted by melby View Post
      Skal bestille hos elefun i morgen sammen med no jule kalender greier.

      Klønet til softstsrten min i dag og strippet hoved drevet på en 700e v1,vil bygge den om til v2 helical gear,er det bare å bytte drev og pinjon?
      112/12 eller må jeg bytte haledrev og.

      Fint hvis noen kan svare i kveld,er stressa med å få bestilt 8 i morgen, aaahhh den julestria
      Du trenger bare å bytte hoveddrev og pinjong, men husk at utvekslingsforholdet (giringen) endres. Hvis du bruker governor, så må du endre dette i oppsettet.

      Du kan bytte til skråskjært autorotasjonsdrev og haledrev også hvis du vil. Da får du høyere utveksling på halen slik at halen holder bedre.
      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

      Anything worth doing is worth overdoing!

      Comment


      • #4
        Takker og bukker da var det bestilt,kjedelig å ikke få med alt nå før jul

        Comment

        Working...
        X