Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til kjøp av 4-500 helikopter kit.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips til kjøp av 4-500 helikopter kit.

    Gikk på en smell med helikraft.com da jeg aldri fikk t-rex 450L som jeg bestilte. Nok om det!

    Trenger tips til kjøp av helikopter. Ønsker et 450 eller 500 som er av god kvalitet. Denne skal flyges med spektrum. Jeg har dx9 og en helt ny ar7200bx som jeg vil bruke.

    Tenker på 450 dominator!! Det som er litt dumt med den, et at den selges som super combo. Jeg trenger ikke gyroen. Kjøper jeg kittet, må jeg kjøpe servoer og esc utenom.. Det blir dyrere.

    Trenger noen tips her!
    trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

  • #2
    Kan du ikke kjøpe Trulsen' 500DFC da?

    Feil - Modellsalg.no
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Eller kjøp comboen, og selg gyroen etterpå...
      Eller kjøp 500dfc fra trulsen.
      Null stress det der.
      ---------------------------------------------
      Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
      Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
      Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
      Mikado logo 600 3D Vbar
      Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

      Comment


      • #4
        Trex 500 er et sikkert valg som passer bra til nybegynnere og som man kan vokse med. Dessuten er Trulsen en flink fyr som tar vare på helikopterne sine
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

        Anything worth doing is worth overdoing!

        Comment


        • #5
          Tviler ikke på det, men jeg ønsker å bygge selv. Denne selges også med gyro. Noen tanker om 450L?
          trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

          Comment


          • #6
            +1 for å bygge selv.
            Og en ekstra gyro er alltid greit å ha. Plutselig vil du ha enda ett helikopter
            Jeg tror jeg kjøpte ti(!!!) helikopter i fjor.... Håper det roer seg snart
            T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

            Comment


            • #7
              450l er sikkert et bra heli og litt større enn vanlig 450 siden den bruker 360 blader. Ville uansett sett på trex 500, mye roligere og tror forskjellen å bygge opp etter kræsj kontra 450 er minimal.
              Vbar Control - Tarot 450 - Goblin 500 - Trex 600N DFC - Goblin 700C - Trex 700N - Logo Xxtreme

              Comment


              • #8
                Noen tanker om 450L dominator? Hvor er desidert billigste plass å kjøpe align kit, utstyr og deler? Se bort fra helikraft som ikke kan levere!!! Noen erfaringer med sjapper fra utlandet som eventuelt "hjelper" til med billigere toll
                trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                Comment


                • #9
                  Flying-Hobby.com er vel det billigste. Jeg har bestilt mye derfra.
                  Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                  Anything worth doing is worth overdoing!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by xilian View Post
                    Kan du ikke kjøpe Trulsen' 500DFC da?

                    Feil - Modellsalg.no
                    1+ for denne annonsen. Uten tvil. Trulsen er en seriøs fyr. Synes dette er en goood pris for en 500.

                    Skal du ikke bruke gyroen får du lett solgt den videre uten problemer tror jeg.

                    Comment


                    • #11
                      Flying-hobby.com og Helidirect.com

                      Ser at 450L SC 3s versjon selges for 499$ på Flying-hobby og på Helidirect får du samme kitet m/batteri for 495,99$

                      Frakt vet jeg ikke.

                      Comment


                      • #12
                        Jeg synes faktisk 3gx v4.0 er ganske bra. Jeg vurderer å ta vekk beastx fra 450, og sette på 3gx igjen. de flyr ganske likt, men jeg tror halen holder bedre på 3gx. Auto og takeoff er bedre på beastx.
                        ---------------------------------------------
                        Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                        Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                        Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                        Mikado logo 600 3D Vbar
                        Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                        Comment


                        • #13
                          Har sendt pm til trulsen. Litt større enn jeg først hadde tenkt meg. Dyre batterier som antatt må ha større lader enn jeg har.. Har en skyrc som lader på 8 amp.
                          trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                          Comment


                          • #14
                            500 er dritmorro, kontra 450

                            8A holder plenty paa 2650-3300 pakkene i 500en

                            Comment


                            • #15
                              Dyre batteri! Flytid normal flyging på en 500? 4 minutt?
                              trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                              Comment

                              Working...
                              X