Announcement

Collapse
No announcement yet.

Batteri til trex 450L 6s

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Batteri til trex 450L 6s

    Hva bruker dere??
    Har bestilt 1200 mah gensace fra elefun, men lurer på hvordan 1550 mah fra hobbyking er i forhold? mye mer flytid? disse er oppgitt til 65C og har gode specs! hva tror dere?
    Attention Required! | Cloudflare

    hva med align batterier?
    trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

  • #2
    Jeg kjenner ikke til akkurat det batteriet, men nanotech-batterier har generelt altfor høy oppgitt C-rating. Gens Ace er litt dyrere, men varer mye lengre og yter bedre.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Premium2006 View Post
      Hva bruker dere??
      Har bestilt 1200 mah gensace fra elefun, men lurer på hvordan 1550 mah fra hobbyking er i forhold? mye mer flytid? disse er oppgitt til 65C og har gode specs! hva tror dere?
      Attention Required! | Cloudflare

      hva med align batterier?
      Vil anbefale deg å kjøpe batterier fra rc-batteri.no

      Hobbyking kan jo ta flere mnd før du får levereanse
      Kjell Ove
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------
      Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

      Comment


      • #4
        Kjøpte 2 genseace på elefun, så bestilte jeg 2 fra hk. Snakket med rc-batteri.no og får ikke disse inn på lager før om lang tid!
        trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

        Comment


        • #5
          Jeg kjøpte 2 stk. Wild Scorpion !?!!1200 mAh 30c med helikopteret og de kan ikke anbefales. Alt for kort flytid og motoren kutter momentant når batteriet er tomt, noe som igjen fører til spennende autorotasjoner . Opplever at det kun er 5-6% igjen på batteriene etter 3 min. så de batteriene kommer ikke til å leve lenge Kjøpte 2 stk. Align Highpower 1450 mAh 45c fra Elefun. De funker bedre. 4-4,5 min. flytid og der har jeg litt tid til å lande når motoren begynner å "pumpe". Kommer ikke til å kjøpe noe mindre enn 1450 mah.

          Spiff
          TRex 250 | TRex 450 Pro V2 DFC Beast X |TRex 450L Dominator Beast X |TRex 500 DFC V-Bar | TRex 500 Beast X | TRex 550 ​V-Bar |Gaui X5 Beast X |TRex 600N Beast X |Synergy E5 Beast X |

          Spektrum DX18

          Youtube:
          http://www.youtube.com/channel/UCB69FEKD5skQDfiNJehjNJA

          Comment

          Working...
          X