Announcement

Collapse
No announcement yet.

Minicopter Diabolo 550

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Minicopter Diabolo 550

    Hvor mange Minicopter-piloter er det i Norge? Noen blivende kanskje? Har en Triabolo 800 liggende på posthuset (hentes i morgen )og lurer veldig på å kjøpe en 550 i tillegg.


    Forresten, en finner jo byggetråder av alle slag rundt om på nettet, men er det noen interesse for en byggetråd av 800 trebladeren min her på forumet?


  • #2
    Lurte på en 550 selv men ble med en MD5.5

    Men flott heli minicopter heliene
    Rasmus Fauske
    TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
    http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

    Comment


    • #3
      Er jo nesten det som er problemet (luksusproblemet), finns jo så mye å velge i.

      Comment


      • #4
        Hei
        Jeg har en Diabolo. Nydelig maskin, som jeg i et svakt øyeblikk la ut for salg her. Heldigvis var det ingen kjøpere. Har aldri bygget eller flydd noe med en slik presisjon.

        Comment


        • #5
          Alt som heter byggetråder er hjertelig velkommen,og leses med interesse

          Comment


          • #6
            Originally posted by Helihover View Post
            Hei
            Jeg har en Diabolo. Nydelig maskin, som jeg i et svakt øyeblikk la ut for salg her. Heldigvis var det ingen kjøpere. Har aldri bygget eller flydd noe med en slik presisjon.

            Så den lå ute. Hadde det ikke vært for at jeg allerede hadde bestilt min da den kom ut for salg, hadde du kanskje vært uten den i dag. Det var også derfor jeg spurte etter andre MC-eiere. Vet det finnes i alle fall en Triabolo til her i landet og rundt 2-3 Diaboloer. Finnes sikkert flere, men kan ikke akkurat kalles en høyvolummodell. Har aldri sett en Minicopter-modell i levende live siden jeg starta i hobbyen for mange år siden så jeg er veldig spent på hvordan det blir. Den får jo på lik linje med de andre tyske modellene på markedet veldig mye skryt for kvalitet og flyegenskaper.

            Dette blir et vinterprosjekt, så kanskje det blir noen bilder jeg kan dele underveis.

            Comment

            Working...
            X