Announcement

Collapse
No announcement yet.

Billig leketøy for kontoret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Billig leketøy for kontoret

    Heisann,

    En gjeng på kontoret tenkte å skaffe seg noen billige fjernstyrte helikopter for litt morro på kontoret. Ingen er spesielt inne i denne hobbyen (ihvertfall ikke ennå ) så vi er bare ute etter noe til noen få hundrelapper.

    En av oss har allerede dette fra Biltema som funker greit.

    Noen som vet hvordan dette fra Clas Ohlson er i forhold?

    På det fra Biltema så kan man velge mellom tre kanaler slik at flere kan fly samtidig. Ser ikke noe info om det fra Clas Ohlson.

  • #2
    Skal dere ha det virkelig morsomt så skaff dere dette Small Size Hobbyland AS. Det kan (bokstavelig talt) fly i ring rundt det Biltema helikopteret du linker til, men er utrolig lettlfydd og stabilt og ikke minst robust, og jeg vil påstå minst like mange ganger så morsomt som pris forholdet tilsier. Og dere kan fly ca 40 stk samtidig med den medfølgende radioen.

    Comment


    • #3
      Greit nok det. Men prisen er alt for høy til litt uskyldig morro en gang iblant. Jeg kunne godt tenkt meg dette i stedet men ikke alle her er villig til å betale så mye og litt av poenget er at hele gjengen skal ha noenlunde like helikoptre.

      Regner ikke med å få all verden når det gjelder Biltema og Clas Ohlson men at det holder lenge for det de kommer til å bli brukt til. Lurer egentlig på om det er noe særlig forskjell på de to jeg linket til.

      Men takk for tipset

      Comment


      • #4
        Jeg har et ganske identisk helikopter som det fra Biltema du linker til, og det er både solid og stødig så det er et bra heli for pengene. Det andre har jeg null erfaring med, men jeg hadde et av de enklere Silverlit helikoptrene og det var håpløst.

        Comment


        • #5
          Ok. Takk igjen.

          Som sagt så regner jeg ikke med allverden på disse.

          Jeg har lenge hatt lyst et lite nybegynner heli og kikket en del på E-Sky Lama V3 og V4. Men det har liksom aldri passa helt inn i budsjettet med et slikt leketøy. Ble en rc bil for litt over et år siden og når man har en "bedre halvdel" å forsvare kjøpene for så er det ikke alltid like enkelt

          Comment


          • #6
            Et par tips til på tampen: Nine Eagles Solo Pro 260A V2 - 2.4G 4ch

            eventuelt

            Nine Eagles Solo 210A - 2.4G 4ch

            Stor moro!
            Kristian Westgård
            Nittedal

            Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


            Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
            — Neil Armstrong

            Comment


            • #7
              MICRO TWISTER PRO RTF HELI (USB CHARGE LEAD) | RCPro.no
              Disse funker greit til innendørs moro, følger med ett krasjsett og...

              Ellers vet jeg RCpro.no solgte noen Lama, tror kanskje V3, i alle fall en utgående modell, til latterlige priser under RCpro Arctic e-fest i helga som var. Du kan jo sende dem en mail og høre om det kun var messepris, og om dem har noen igjen...
              Kenneth Davidsen

              Comment


              • #8
                her er mitt cose copter for sure høstkvelder ..nine eagleClick image for larger version

Name:	DSC_0300_02.JPG
Views:	1
Size:	80.8 KB
ID:	582664
                med hilsen Arvid

                Comment


                • #9
                  Mitt tips er nine eagles solo pro! Det er billig moro

                  Comment


                  • #10
                    Hei

                    Gikk fra Nine Eagles Solo pro til denne. HobbyKing R/C Hobby Store : HobbyKing HK-190 2.4ghz 4Ch Fixed Pitch Helicopter (RTF-Mode 2)
                    Synes denne har litt bedre effekt og halve prisen. Ellers likt

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Zerpent View Post
                      Ble en rc bil for litt over et år siden og når man har en "bedre halvdel" å forsvare kjøpene for så er det ikke alltid like enkelt
                      Du skal ikke forsvare kjøpene, du skal skjule dem så de aldri kan bli brukt mot deg
                      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                      Comment


                      • #12
                        Jeg skjønner at det er forskjell på bedre halvdeler
                        Kristian Westgård
                        Nittedal

                        Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                        Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                        — Neil Armstrong

                        Comment


                        • #13
                          Jeg kjøpte micro mosquito for et par år siden. Moro frem til katten spiste det opp. Hehe.

                          Komplett.no - ITC Micro Mosquito, 3-kanals kontroller,

                          Ser ikke ut som komplett.no selger det lenger. Kosta rundt 500kr. Kan flys uten noe som helst erfaring.

                          Comment

                          Working...
                          X