Announcement

Collapse
No announcement yet.

K&B Dreamdesigns

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K&B Dreamdesigns

    Noen som husker K&B Dreamdesigns pakninger?


    Fløy lenge med disse i 600 T-rexene da de var betraktelig bedre en Align sine orginale.
    Sliter litt med å få tak i disse for tiden og syns Align sine orginale blir fort slitte...som før.
    Hvilke pakninger flyr dere med?

  • #2
    bruker de på min 6HV , HD500 og Trex500

    fast-lad.co.uk

    http://www.prostarhobby.com/SearchRe...h=kbdd&Submit=

    HeliDirect - Your #1 Sources for R/C Helicopters, FPV, Jets and More.
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

    Comment


    • #3
      Vet dem finnes der ute, men hva skjedde. Før var det alltid tjutriks og slikt på lagrer, dempere og gjerne en ny clutch som gjorde at helikopteret fikk mye lengre oppetid og virket optimalt. Mye av disse produktene føler jeg forsvinner mer og mer, iallefall fra norske butikker. Hele helikopter utvalget er blitt mer og mer snevert.

      Align blir det mer og mer av, de spyr ut oppgraderte versjoner fortere en folk klarer å sette sammen kittene, med synkende kvalitet desverre (etter min mening). Legger også merke til at de store helikopteraktørene bruker mer og mer tid på quads, går dette ut over selskapets allerede etablerte helikopter-linje?

      Jeg har handlet ettpar nye Trexer de siste årene og det har alle gangene vært noe som har gjort at maskinen ikke flyr ut av esken. De maskinene mine som flyr mest og best er de gamle 600e CF og 600n pro. Disse er gamle, men de virker.....og bare virker.

      Er det bare jeg som føler det slik, hva skjer med hobbyen vår/helikopterverden?
      Last edited by LarsO; 17-02-15, 08:47.

      Comment

      Working...
      X