Announcement

Collapse
No announcement yet.

kamera på 30 raptor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kamera på 30 raptor

    Jeg har gjort noen forsøk med et simpelt action kamera på raptoren. det ble ikke spesiellt vellykket. bildene flimret masse..

    Jeg gikk i anskaffelse av et gopro hero hd 2 for noen dager siden og tenkte jeg skulle prøve igjen på raptoren. dette var heller ikke spesiellt vellykket. kameraet ble først montert bak på høyre landing skid strut retning rett ut til høyre. mye flimring.. senere forsøkte jeg å sette kameraet mellom rammefestet på fremre landing skid strut, med gyrotape og en gjennomgående skrue, kort feste og kamerahuset var presser opp til foamen på batteri og mottaker pakka.. resultatet ble bedre bilder , men omtrent samme video.. er ikke nitro heli egnet i det hele tatt? bør jeg gå opp til 50 size? (har alle delene) eller har jeg generelt for mye ubalanse?

  • #2
    Originally posted by arne ingar View Post
    Jeg har gjort noen forsøk med et simpelt action kamera på raptoren. det ble ikke spesiellt vellykket. bildene flimret masse..

    Jeg gikk i anskaffelse av et gopro hero hd 2 for noen dager siden og tenkte jeg skulle prøve igjen på raptoren. dette var heller ikke spesiellt vellykket. kameraet ble først montert bak på høyre landing skid strut retning rett ut til høyre. mye flimring.. senere forsøkte jeg å sette kameraet mellom rammefestet på fremre landing skid strut, med gyrotape og en gjennomgående skrue, kort feste og kamerahuset var presser opp til foamen på batteri og mottaker pakka.. resultatet ble bedre bilder , men omtrent samme video.. er ikke nitro heli egnet i det hele tatt? bør jeg gå opp til 50 size? (har alle delene) eller har jeg generelt for mye ubalanse?

    prøv å fly med så lav headspeed som mulig, samt å montere kameraet sånn at det ikke er fast i resten av helien, er vel 1000 forskjellige måter å montere på. men et kamera trenger bra med demping når det monteres på et heli, spesielt nitro. 30-sizen din holder nok den, skal ikke være nødvendig å gå opp i str. har du 600mm blader så kunne du ha testa disse på helien, men da må du passe på at du ikke treffer haleblada. lykke til
    trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
    trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
    arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
    PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
    homemade quad med diverse elektronikk.
    noen depronkjerrer.
    futaba10c 2.4ghz.
    radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

    Comment


    • #3
      Når jeg drev å lekte med kamera laget jeg ett feste som ble festa på siden av helikopteret. Brukte O-ringer som dempere fungerte ok egentlig.
      =================
      Runar Holm
      www.maxmekker.com
      =================

      Comment

      Working...
      X