Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elektronikk til 90 size

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Elektronikk til 90 size

    Har kjøpt en brukt MA Fury Tempest 3D(90 size), og der er det et litt merkelig batteri og spenningsregulator som følger med. Er et 7,5v 3600 mah Lithium phosphate batteri(6. Celler), lades det på Lipoprogram?
    Og så er det en spenningsregulator hvor begge kontaktene fra gyroen(401), er koblet til, samt 2 ledninger ut med servokontakter merket med 4 og 8, samt en ledning som går til en strømbryter.
    Se vedlagte bilde, noen som kjenner til fabrikat eller har erfaring med denne?

    Gyro: Sitter en Futaba 401 gyro med en 9254 servo på halen, og så har jeg en Raptor 50 med en Futaba GY611 og 9256 servo, vil det være smart å bytte slik at jeg fiår den beste gyroen og servoen på den største modellen?
    Attached Files

  • #2
    Det er en Fromeca Arizona. Den har mange pinner for du kan kjøre rudder og gain signalene gjennom den for å få lavere spenning til disse.
    Batteriet LiIo bør lades på LiIo program. De 6 cellene er nok koblet som 2S3P. Dvs lader settes til 2S eller 7,4V. Det er i allefall hva jeg gjør med min.
    Attached Files
    arhennie

    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

    Comment


    • #3
      Supert, takk for raskt svar og vedlagte manualer!

      Comment

      Working...
      X