Announcement

Collapse
No announcement yet.

ThunderTiger Raptor E550 med UH-1Y skalakropp

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Øysteinm View Post
    Hei, ja det var slakk i begge ender av original link. Jeg skiftet til linker fra align og byttet også innfestingen oppe til deler fra align. Se bilde. Ble også anbefalt å bytte alle bolter som orginalt fulgte med. Før dette var gjort var det håpløst å få trackingen brukbar.

Sent fra min G8341 via Tapatalk
    Ok, sjå der ja, takk for tips.
    Inge Brautaset

EMHW Christen Eagle II (Red Eagle) Valach 120
    T-rex 600 med skalakropp Funkey AS 350
    ESM F8F Bearcat med Saito FA-170R3
    Peakmodel Edge 540 med Vvrc 40cc twin
    Graupner Piper Cherokee med Os 10cc
    Aviomodelli Cessna cardinal med RCV 120

Comment

Hva slags hode ville dere valgt for mitt prosjekt? Tenker da enten Double Cats sin eller Roban sin for 10mm aksel ala den du fikk Øystein.

Enten så bygger jeg om helien til en 120 grader CCPM eller så kan det hende jeg kan benytte den originale 140 graders swashplaten siden hodene da ikke har follower.
      Lars Norberg

Comment

Usikker, men ut fra kvaliteten på det fra roban og erfaring med double-cats ville jeg prøvd roban. Har jo ikke prøvd roban enda, men synes bare der virker veldig kompakt og bra.

Sent fra min G8341 via Tapatalk

Comment

Hei, jeg var litt spent på om du har begynt jobben med lakkering, kjøpte en Agusta 109 fra marvelcrafr som ble produsert for thunder tiger tidligere. Jeg er litt spent på valg av lakk til denne da den er bygd meget lett og er tynn i veggene. Er litt rett for at lakken skal sprekke hvis de blir for mye bevegelse/vibrasjon.Tenkte å bruke vanlig billakk på boks slik de andre jeg har jobbet med.

Comment

Min er ferdiglakkert i en matt gråtone og kommer nok til å beholde denne tror jeg. Min erfaring er at de fleste lakktyper tåler en del fleks, men lurt å teste først.
            Lars Norberg

Comment

Working...
            X