Announcement

Collapse
No announcement yet.

NYHET: Futaba FASST kompatibel 8-kanals mottaker

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Må si meg slående enig med admin!

    Så må jeg skyte inn det faktum at OT tendensene blir gudsjammerlige hver eneste gang TS deler sine nye produkter her. Hva er vitsen med å ikke være i stand til å opprette en egen tråd for smalltalk om rcbutikker? Det er tråder her som jeg synes er interessante og det er tråder her som er mindre interessante. Det jeg vil lese klikker jeg på, det jeg ikke vil lese lar jeg vær..... Hallo, dette er for tiden et gratis forumsted og jeg er takknemmlig for alle tilbud om det så er fra TS, elefun, RCpro, IKEA, Babyshop og Bohus, sett bort ifra de tre siste... Skål._:..x
    All you need is love

    Comment


    • #92
      Vi skal gi greit svar

      Men da gidder vi ikke å få slengbemerkninger tilbake. Ok?
      Vi skal fire vimpelen litt ned for herskapet. Ingen høy faneføring i dette innlegget.

      Ang lover og regler, forbrukermyndighetene, kunder osv, så har det ingen hensikt å utbasunere eller kommentere noe som helst om det på et forum, fordi.....

      Som gjentatt til det kjedsommelige; vi har vår sti ren.
      Vi har ingen uoppgjordte saker så langt med våre kunder. Og de er mange i både inn og utland.
      Vi har ingen innsigelser fra forbrukermyndighetene eller andre myndigheter. Og de følger nok med oss også, som de følger med alle andre.

      Markedsføring? Ja; den kan være ganske direkte og kontant.
      Men; det vi skriver er korrekt, selv om noen har vondt for å svelge uttrykk som "først i verden" osv.
      Skriver vi det, så er vi først, uansett hva andre måtte mene om det.
      Og bommer vi på kvalitet (eller kineserene jukser litt), så korrigerer vi det så fort som mulig, og svelger gjerne både en og to kameler hvis det gjør sakene bedre.

      Så denne FASST mottakeren og litt arrogante svar.
      En tilsvarende mottaker har vært solgt, også til Norge, fra HK og andre, en god stund nå.
      Ingen har kommet med negative kommentarer eller nærgående spørsmål til det.

      Så lanserer vi den.
      Med en gang så er visse sjeler på hugget med spørsmål om kopi, rettigheter, patent osv
      Dette skjer gang på gang når vi lanserer et nytt produkt her hjemme.
      Og samme folka er på oss hver gang, og går i baret hver gang også.

      Hvilke lover og regler ang rettigheter, kopi, patent osv er det som gjelder for oss og ikke for HK, eller andre for den saks skyld?
      Det er tollvesenet som skal reagere ovenfor kopiprodukter enten de blir innført enkeltvis av privatpersoner eller i kvantum av importører.
      Så det er like regler for import for alle inn til Norge.

      DET er grunnen til at vi har svart litt arrogant denne gangen.
      Vi blir litt trøtt av at enkelte folk maler på samme gamle leksa og ikke lærer av egne feil.

      Gjelder kritikken spesifikke produkt som vi har levert eller kunder som ikke har fått grei behandling av oss, så fyr løs.
      Drit oss ut på første side. Da fortjener vi det.
      Men vær så snill å ikke synse uten å ha erfart eller vite.
      Det tjener ingen.

      Så litt info til de som er merkebeviste.
      Jeg er for tiden i Kina nå.
      Mandag var jeg på besøk hos en fabrikk som produserer modeller for flere "kjennte" merkeprodukter.
      Denne fabrikken, og mange andre fabrikker, produserer kun for andre. De markedsfører ingen produkter selv.

      Så; de fleste av de "kjennte merkeprodusentene" produserer nesten ingenting selv lenger. De kun markedsfører og selger.
      Skal ikke nevne noen navn, men flere av "merkene" fra denne fabrikken både annonseres og selges i Norge. Også her på forumet.

      Og i dag også besøkte jeg en annen fabrikk, og bestillte nøyaktig samme vare som også leveres til en av verdens største merkeleverandører.
      Eneste forskjellen er at vi får levert varen, etter testing, til samme pris, med betraktlig kraftigere oppsett enn merkeleverandøren.

      Hvorfor får vi bedre varer til samme pris?
      Fordi vi hjelper produsenten med å utvikle et bedre produkt, som også kan selges til andre enn oss som verdsetter kvalitet.
      Det gidder normalt ikke de store merkeleverandørene. For de er tid og kvantum penger.

      Så verden er ikke hva den engang var.
      En merkevare er ingen garanti lenger for at den er best.

      Mvh

      Helge Jan Tandstad
      For tiden i Kina

      TS.Com AS teamet

      Comment


      • #93
        Originally posted by ThrottleStore.Com View Post
        ......
        Vi blir litt trøtt av at enkelte folk maler på samme gamle leksa og ikke lærer av egne feil.......
        OMFG trodde vi var ferdig med denne en gang for alle og så begynner mølla å male på nytt....


        .... og noen lurer på hvorfor tråder blir stengt

        Comment


        • #94
          såså quadro... Finn det ztooore pilleglasset nå
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #95
            Hvorfor økte dere prisen med 60 kroner?

            Comment


            • #96
              Originally posted by ThrottleStore.Com View Post
              Men; det vi skriver er korrekt.
              Nydelig...
              Anders Hauge

              www.hang.no - Norges nye HANG-side!

              www.JetsOfBergen.no
              rc.andersh.com

              Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
              Byggeblog FPV SailCam Easyglider
              Byggeblog for Eurosporten
              Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

              There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

              Comment


              • #97
                Greit svar

                Originally posted by Trulsen View Post
                Hvorfor økte dere prisen med 60 kroner?
                Fordi prisen har gått litt opp i Kina og den kinesiske valutaen har styrket seg, og at vi fortsatt må tjene penger til å betale lønn, husleie, skatter og avgifter (moms) osv i Norge.

                TS.Com teamet

                Comment


                • #98
                  Var tråden på vei ut av dagens innlegg nå eller..? Når dere bumper opp tråden etter to dager,
                  så blir jeg ennå mer overbevist om at dere gjør dette kun for å fyre oppunder, for gratis reklame...
                  Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by ThrottleStore.Com View Post
                    Fordi prisen har gått litt opp i Kina og den kinesiske valutaen har styrket seg, og at vi fortsatt må tjene penger til å betale lønn, husleie, skatter og avgifter (moms) osv i Norge.

                    TS.Com teamet
                    Alltid lurt på dette.. de dere allerede har på lager er ikke de kjøpt inn til tidligerer pris da. så om de er dyrere i kina nå og valutaen gikk opp i går så har jo dere allerede betalt dette til tidligere innkjøpspris. Eller hva.. Og ja dette gjelder ikke bare dere.. Men min logikk tilsier at det som er kjøpt tidligere og mottatt blir jo ikke etterfakturert fordi prisen har gått opp fra fabrikk og valutaen er høyere..???
                    syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                    carl goldberg ultimate
                    DJI S900
                    piper pawnie el kjærre


                    Futaba 14SG
                    diverse epp tjafs
                    Per-Egil Furuseth

                    Comment


                    • Trodde fast lavpris var fast jeg??

                      Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

                      Comment


                      • Originally posted by ThrottleStore.Com View Post
                        Som gjentatt til det kjedsommelige; vi har vår sti ren....
                        ....Men; det vi skriver er korrekt, selv om noen har vondt for å svelge uttrykk som "først i verden" osv.
                        Skriver vi det, så er vi først, uansett hva andre måtte mene om det.
                        Så det dere skriver er alltid korrekt??
                        Det må i så fall være i TS-verden.

                        Hva med den banneren som går på RCMarked for tiden med EDF flyene hvor det står "Store - 200 km/t +" over hele annonsen.
                        Var vel et par slike på Fagernes i år som ble målt til ca 90 km/t.
                        Et godt stykke unna 200 km/t må jeg si...

                        Blir jo som og kjøpe en båt som skal gå 40 knop, men når du får den så gjør den 20, men siden dere alltid har rett, så....
                        Attached Files
                        Mvh. Ståle
                        http://www.jetsofnorway.no/

                        Comment


                        • Div

                          Import og beregning av priser er en risikosport.
                          Når vi bestiller, så får vi en stykkpris på første sendingen.
                          Stykkprisen kan være endret både opp og ned på neste ladning.
                          Valutakursen kan være endret fra vi bestiller til vi betaler.
                          Og valutakursen kan igjen være endret ved fortolling i etterkant.
                          Det hender vi har fått levert og solgt flere ladninger før vi nøyaktig vet hvor mye vi må betale pr stk totalt i første sending.

                          Så; vi kan enten velge å sjangse på en rimelig pris, og håpe vi ikke gjør på oss, eller vi kan ta rikelig i for å sikre at vi ikke gjør det. Det spørs hva våre kunder vil si til det siste da.

                          Ang den modellen i annonsen på RC Marked så tviler vi på at akkurat den er testet på Fagernes. Denne har to vifter. Når det er sagt, så tviler vi også på at den går +200 km/t annet enn i slakt stup. Skal se om ikke markedsavdelingen kan rette opp dette. Det er forlengst rettet opp på webshoppen.

                          Akkurat eksempelet med båten beskriver hva vi kan oppleve.
                          Vi kjøpte inn en stor, flott og tilsynelatende rask båt fra en skandinavisk leverandør.
                          Det ble opplyst fra leverandør at den skulle gå 60-70 km/t.
                          Kjøper testet den med GPS. Den gikk 32 km/t.

                          Når vi forhåndsannonserer så må vi stole på det som blir opplyst.
                          Vi har heller ikke tid til å prøve/teste alle varer vi får inn.
                          Og skulle vi bomme på noe, så justerer vi det som sagt hvis noen påpeker det.

                          Reklameverdien på dette forumet har nok sin begrensning i forhold til vår kundemasse rundt om i verden.
                          Husk at det norske markedet kun utgjør under 1/1000 av det totale markedet.
                          Tviler på at de leser seg opp på et norsk forum.
                          Så om vi er høyt eller lavt her betyr nok mindre.

                          Helge Jan Tandstad
                          Ft Kina

                          TS.Com teamet
                          Last edited by ThrottleStore.Com; 17-11-10, 05:38. Reason: Ortografi

                          Comment


                          • Da er det jo morsomt at dere merker varen med "fast lavpris".
                            Bilen min, en toyota corolla gjør forresten også 200+ i fritt fall.
                            Last edited by Jostein; 21-11-10, 11:02.
                            Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

                            Comment


                            • kvalitet koster

                              404 Not Found



                              " OBS! Vær på vakt mot "billige" batteripakker. De kan koste deg dyrt. Dvs hele modellen, hvis batteripakken skulle svikte. Husk at kvalitet koster. "
                              .kvalitet koster,ha ha ha også dere som har så mye billig da hva om dere merker alle varene deres med "kvalitet til fast lavpris".det har dere ikke prøvd enda eller?kansje dere blir"først i verden"

                              joda jeg fant produkter som skal være av meget høy kvalitet merket "fast lavpris"..men kvalitet koster.......hmm hva skal egentlig en stakkar tro på
                              Last edited by syver; 17-11-10, 11:35.
                              Terje syvertsen
                              www.ModumModellSportklubb.com
                              3dhs edge mintor 38
                              C-arf edge dle 111 v3.
                              C-ARF extra 330l da 100.

                              Comment


                              • Verden går videre...

                                Kjekt å få mange klikk på weben vår.
                                Takk for hjelpen på Google.

                                Vi må nok omformulere litt etterhvert.
                                Ekstra mellomledd koster.
                                Merke koster.

                                Legg ut video av Corolla testen, please....

                                Helge Jan Tandstad
                                Ft Asia

                                TS.Com teamet

                                Comment

                                Working...
                                X