Announcement

Collapse
No announcement yet.

Billig 170cc kvalitet fra rcpro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Billig 170cc kvalitet fra rcpro

    3W 170cc twin spark for 10 000 kr må jo være rasende billig

    Hadde jeg hatt pengene skulle jeg kjøpt den og hatt den liggende til et passende prosjekt.

    Løp og kjøp før jeg gjør det..............................men jeg bør ikke gjøre det



    Denne motoren sammen med AW-yaken til 12500 kr må jo være en fantastisk priskombo
    Last edited by anders e; 09-04-12, 23:18.

  • #2
    Tja mange måter og se det på. Men jeg tror nokk at om jeg kjøper den motoren kommer den fort til og koste meg Kr 30.000,-.

    Comment


    • #3
      Eller AW Extra'n med fint skjema..



      Men ja, kronene ruller fort med så store prosjekter.. Hehe
      Last edited by alflovvold; 10-04-12, 03:14.
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #4
        Skal tro om dette kunne være et passende hjemm til en slik motor.
        Pilot-RC Katana 40% :: Yellow/Black/White CF - elefun.no - Radiostyrt hobby

        En annen sak er jo at en kan kjøpe en kinamotor i samme størrelse for under halve prisen selv om denne nå er på tilbud. Er den så mye bere at det er vert og gå for en slik motor?

        Comment


        • #5
          Den der funker nok!

          Uten at jeg har alt for mye peil har jeg fått intrykk at 3W motorene holder veldig høy kvalitet og lever lenge. Men, jeg har da troa på f.ex. DLE170 også.
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • #6
            Har en DLE 170 Med Da canistere liggende jeg Har vel vert 20 turer i lufta.
            Skal jeg selge den eller skal den få ett nytt hus???

            Selger den om jeg får en grei pris Får sikkert en grei pris på Katana`n også, så da blir det vettug pakke for den som vurdere en storfugl.
            Terje Egeberg
            "Opp ska det og det får bare virke"


            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
            3DHS slick 89" EME 60.
            3DHS Slick 71"

            Comment


            • #7
              Hva med en stor Krill å putte den i Tertitten?! hehe
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment

              Working...
              X