Announcement

Collapse
No announcement yet.

Graupner Harpoon komplett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Graupner Harpoon komplett

    Selger min Graupner Harpoon Jet grunnet at tiden rett og slett ikke strekker til. Modellen er I god stand og alt av utstyr følger med. Det sitter en Spektrum AR12310T powersafe mottaker i modellen, med jetCat telemetri interface til ECU. 2 stk life mottaker batterier følger med. Modellen har luft understell og bremser på hjulene. Turbinen har gass start og starter fint. det er 2 liters fuel tank I denne. det følger også med fuel stasjon med pumpe, vinge poser og gsu etc som vist på bilde. Etter at jeg kjøpte modellen har alt av elektronikk blitt tatt ut og sjekket over og remontert. se bildene, og spør gjerne om det er noe du lurer på. Turbinen er en jetcat, men jeg er ikke sikker på om det er 6 eller 8 kg utgaven. Jeg har ikke flydd modellen etter at jeg overtook den da endring I familie situasjonen plutselig førte til mangel på tid. Prisen er ferdig pruta, og modellen må hentes evt leveres i nærheten av Oslo etter avtale. Ta gjerne kontakt på 41 56 52 76 om du lurer på noe. foretrekker at du ringer, og ikke sender sms.

    More...
Working...
X