Announcement

Collapse
No announcement yet.

Freestyler 3 F3F

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Freestyler 3 F3F

    Vurderer å finne et nytt hjem til en av mine favorittmodeller. Det er allerede altfor mye som skal ferdigstilles før neste hangsesong og jeg selger derfor denne Freestyler 3 som trenger en fix etter brudd i halebommen. Den er satt opp med Graupner digitale servoer på alle rorflater. Modellen har noen skrammer og bruksmerker, men fremstår generelt i fin stand. Den trenger som nevnt et «Løten håndtak» og så er den flyklar :- )Freestyler 3 utgaven er kanskje den mest suksessrike versjonen i denne serien fra TUD Modelltechnik og det sier ikke rent lite. Fantastisk modell som går som et børseskudd på hangkanten!Selges ikke for under denne prisen. Da beholder jeg den heller og slipper å angre..Leveres med ballast sett og originale vingeposer. Har solid transporteske og modellen kan sendes for kjøpers regning om ønskelig. For mer info, kontakt mail: rotel123@hotmail.com eller tlf: 41325920.*En potent 1.5 - 2m klasse hangmodell , evnt skalaseiler ca. 2,5 - 4,0 m kan være aktuelt å vurdere som innbytte. I et svakt øyeblikk kan jeg også ta inn en MTX Funracer eller Dogfighter…

    More...
Working...
X