Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål vedr. funksjonaliteten på forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Midlertidig videohotell på modellflynytt?

    Vi kunne trenge ei side for opp og ned lasting av videoer her på forumet, tenkte da at den kunne organiseres slik at om noen hadde en film det ville dele med andre så kunne den da lastes opp dit. For så å bli liggende så lenge det var nok plass på den tildelte sida. Når plassen blir liten kunne den eldste videoen hele tiden gå ut. På denne måte trenger en ikke allverden med plass til video. Tenkte da primært på filmer som vi selv har tattopp og som ikke ligger ute på ett nettsted (de filmene som ligger ute på nettsted er det jo bare å linke til i topickene), Da kan vi gjøre det slik at hei tok opp litt film på stord og har lagt den midlertidigt ut på Modellflynytt sin video topick. (forhåpentligvis så blir der da nok plass til at filmen blir liggende ett par uker, det burde holde i lange baner).

    Har ikke peil på om dette koster penger eller mye arbeid for deg Klaus men det er en ide jeg gjerne så gjennomført om det var enkelt.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #17
      Midlertidig videohotell på modellflynytt?

      Hei Tillatt meg å spørre dumt-Var det kun ett eksempel eller har du tatt opp film på Stord?
      I hvilken sammenheng da? Kjedelig om jeg skulle gå glipp av modellfly happenings..
      Alt som går opp, kommer ned igjen.

      Comment


      • #18
        Det var brukt som ett eksempel men det var Obelix som nevnte at han hadde tatt opp litt film fra stord. Se (MFN) ModellflyNytt.no
        Gert Hildrestrand.
        Limets Venner.
        Valdres Flyklubb Modell

        Famous last words? Hey watch this!

        Comment


        • #19
          film fra stord

          Hei

          jeg filma litt fra stord ja med noen hårreisende take offer med jet pluss litt vanlig fly.
          En raptor 50 og ett modellfly gikk oxo i bakken. Pluss en datt over stikka så flyet hans raste inn i ei snøfonn og ødla motorfeste i flyet og propellen røyk.
          raptoren mista en splint i en link i lufta så det gikk lodrett rett ned i myra nord for hangaren. og modellflyet mista kontakt med sender og ble totalvrak. har foresten hatt jomfrutur med dv kamera i caliberen min ble ganske ok men skal strame strikkene til kamera bedre neste gang for litt mer stabilt bilde.
          Oi en perfekt landing

          Comment


          • #20
            Re: Midlertidig videohotell på modellflynytt?

            [quote="Vingemutteren"]Vi kunne trenge ei side for opp og ned lasting av videoer her på forumet, tenkte da at den kunne organiseres slik at om noen hadde en film det ville dele med andre så kunne den da lastes opp dit. For så å bli liggende så lenge det var nok plass på den tildelte sida. Når plassen blir liten kunne den eldste videoen hele tiden gå ut. På denne måte trenger en ikke allverden med plass til video.[quote]
            Foreløpig får je gikke til dette. Det blir litt mye administrasjon, pluss at plasses spises sinsykt raskt opp. Har satt av 100 MB til dette forumet, og vi har allerede nå fylt opp ca. 5 MB, 100MB er vel ca. 15 filmsnutter og da sier deg selv at det ikke nødvendigvis må ta noen uker.

            Så det beste er om noen som selv disponerer servoere kan sette opp en ftp, så kan man heller legge inn linken her. Håper det er ok V

            Comment


            • #21
              Skjønner.
              Håper noen der ute har mulighet til hjelpe med dette, skulle ha prøvd selv om jeg hadde hatt adsl.
              Gert Hildrestrand.
              Limets Venner.
              Valdres Flyklubb Modell

              Famous last words? Hey watch this!

              Comment

              Working...
              X