Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kronerulling for å oppgradere forumet og lage Bildegalleri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kronerulling for å oppgradere forumet og lage Bildegalleri

    Hei folkens!

    Nå har jeg bestemt meg for å oppgradere forumet, slik at det blir mulig for å laste opp og bruke bilder her på forumet, forutsatt at forumets bruker blir med på en liten dugnad...

    Jeg har allerede satt i gang/bestilt ekstern hjelp for å modefisere fourmet, og håper å kunne oppgradere forumet snart. For at jeg skal aktivere funksjonen for alle unntagen MFR redaksjonen må vi gjøre dette som et spleiselag via en kronerulling. Nå har dere med andre ord mulighet til å bidra med: 'Hjelp til selvhjelp'.

    Så igjen folken, nå er det litt opp til dere!

    Trykk på link for å donere et selvvalgt beløp:

    https://www.paypal.com/xclick/busine...code=EUR&lc=NO

    I tillegg har jeg bestemt meg for å vurdere å legge til/opprette et bildegalleri. Dette avgjøres etter hvor ivrige forumets brukere er med på å spleise. Tror foreløpig at det kun blir de som bidrar som får tilgang til å laste opp bilder/lage sine egne gallerier etc. Mer om dette senere.
    Donasjoner denne gang gjelder ikke galleriet.

  • #2
    Ja dere har nå fått mine siste €6.00 EUR som sto på paypal hos meg ikke all verden men...
    Må vel få overført mer til den kontoen. Paypal anbefales på det sterkeste, kan jo bruke den til sparekonto så den norske stat ikke får snusen i din formue
    www.freesider.no

    Comment


    • #3
      Kanskje du bør lage en "nyhet" ut av det så alle får det med seg, ikke bare de som leser på forumet og følger med der!

      Jeg synes det er genialt å få muligheten til bilder!
      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment


      • #4
        Støtter mer enn gjerne et slikt bra forum
        Fikk satt over en slant jeg og selv om jeg aldri har brukt PayPal før...
        Anbefaler alle andre ivrige sjeler til å gjøre det samme!

        Mvh.
        Sir Crashalot
        Audun Thinn
        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

        Comment


        • #5
          Konge folkens!!

          Legger dere fortløpende inn som 'Støttemedlem'.

          Comment


          • #6
            Hvis jeg skjønte det rett (har ikke brukt Pay Pal kontoen min på år) så har jeg nå overført 12€ til RC-Marked.
            Takker for kjempe bra utført arbeid folkens. Rekner med pengene kommer gott med .
            Gert Hildrestrand.
            Limets Venner.
            Valdres Flyklubb Modell

            Famous last words? Hey watch this!

            Comment


            • #7
              Har du et kontonummer for de som ikke har pay pal konto?

              Niklas.

              Comment


              • #8
                Heiv på 10€ jeg også !

                Mange bekker små osv...............................
                ____________________________
                Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ostnik
                  Har du et kontonummer for de som ikke har pay pal konto?

                  Niklas.
                  For de som ikke har et Visa kort som de kan overføre i fra, kan pengene settes inn på min personelige konto. Deretter overfører jeg det derifra til PayPal kontoen. Jeg ønsker ikke noe inn på MFN's firmakonto, da det blir surr i regnsakp.

                  For de som ønsker å bruke denne metoden, ønsker jeg at hver enkelt tar kontakt. HAr ikke lyst til å legge ut kontonummer.

                  Comment


                  • #10
                    Støttebeløp overført tilsvarende 4 stk propeller

                    Nettbank er kjempebra.
                    Espen Kvien
                    Gruppeleder F3A
                    Vingtor RC Club
                    f3a.norge@gmail.com

                    Mange fly og mye moro

                    Comment


                    • #11
                      Sleng en slant ut i brønnen.(sangtittel)
                      Hiver på en 50-lapp jeg også,da.

                      Niklas

                      Comment


                      • #12
                        Jeg skal sponse jeg! Men aner ikke hva Paypall e for noe.... Tar det direkte med sjefen en dag, støtter absolutt oppgraderingen.

                        Kommer forresten fra klubbkveld nu, og av en eller annen grunn hadde jeg med meg en "Flyvende vinge" hjem... som om det ikke var nok av modellfly i huset fra før
                        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                        Comment


                        • #13
                          Herved er 15€ oversendt.

                          Lykke til med kronerullingen
                          What is not nailed down is mine. If I can pry it loose, It's not nailed down.

                          Comment


                          • #14
                            Lurer på om jeg må finne på noe annet enn å legge inn personer som størremeldem. Dekativerer det igjen, da jeg ikke klarer å vite hvem alle er på PayPal. De som har gitt, skal få litt ekstra plass å bruke


                            Nå er jeg i alle fall i full gang med oppgraderingen

                            Comment


                            • #15
                              Må bare takke de personene som hittil har bidratt (de vet hvem de selv er), super innsatts!!

                              Nå er det like før vi jeg oppdaterer forumet. Mulig jeg kan få dette til en natt til helgen, for å lage minst mulig "bry" ettersom jeg må stenge forumet under oppdateringen.

                              Comment

                              Working...
                              X