Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tilbakemelding fra våre lesere/brukere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tilbakemelding fra våre lesere/brukere

    Nå har ModellflyNytt (slik som nettstedet er i dag) hvert på nett i 5 mnd. og jeg/vi ønsker å få en tilbakemelding på hva dere synes, ønsker mer av, ikke liker, hva vi kan gjøre for å bli bedre osv.

    Dette gjelder spesielt på litt langsiktig sjikt (f. eks. fom. 05).

    Alt kritikk mottas med takk, uansett om den er bra eller dårlig.

  • #2
    Tja eneste negative kritikken jeg kan komme på er manglende valgmulighet av farger på forumet (synest grå fargen er litt slitsom i lengden), ellers må jeg bare applaudere med ett utroligt veldrevet forum. En stor takk til dere i redaksjonen for å ha gitt meg og alle andre her en mulighet til å samles om den fantastiske hobbyen vår.

    I tillegg må jeg få applaudere medlemene på forumet som så vidt jeg har oppservert har vært fantastisk flinke til å holde seg innenfor det akseptable og har vist topp sports ånd selv når det går en kule varmt her og vist en vilje og evne til å hjelpe hverandre som ikke står tilbake for noe annet jeg har sett på de internasjonale forumene.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #3
      Henger meg på at det er et fantastisk veldrevent forum

      Jeg sliter litt med å se hvilke poster som er oppdatert eller lagt inn nye poster på da! Synes dette fungerte bedre før.....
      Nå ender det stort sett med at jeg titter innom ALLE postene for å se om det er kommer inn noe nytt siden sist

      Ellers er alt meget bra! (Har ikke fått varene med gjev logo jeg bestilte fra USA enda da... Hva var leveringstiden egentlig??)
      Audun Thinn
      Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

      Comment


      • #4
        Henger meg på de andre som synes forumet bra. Det som også er positivt er antall medlemmer som gjør at det ikke bare blir oss gjengangere som svarer eller legger inn nye temaer. Ser også at forumet har deltakere fra andre land noe som skyldes at forumet holder en høy kvalitet.

        Når det gjelder temperatur på enkelte diskusjoner så synes jeg at vi er snillere her enn på de amerikanske foraene hvor man til dels kommer med ufine uttalelser om andres meninger eller også navngir personer som de har ett uoppgjort problem med. "Even the bad glossery is bigger over there".

        Håper at redaksjonen holder ut og vil fortsette med å bidra til at modellhobby er en kjempebra greie.
        Espen Kvien
        Gruppeleder F3A
        Vingtor RC Club
        f3a.norge@gmail.com

        Mange fly og mye moro

        Comment


        • #5
          En bønn til leserne: jeg skulle ønske det dukket opp noen konkrete ønsker til temaer på artikler. Koster en del arbeide å sitte og skrive så det er dumt om man legger mye arbeide i artikler som ingen gidder lese...

          Er litt enig med Thinnthinn.. skulle vært plass til flere poster under "diskusjoner" som er det jeg bruker mest. Og kanskje noe mer synlig på forsiden som forteller at det faktisk ligger en del artikler her.

          Personlig liker jeg fargene bra og liker at ikke ting endrer seg...( er jeg for gammel?)

          Jeg var ganske nervøs før jeg la ut artikkelen om aerodynamikk, og spesielt at jeg har lovt å lage flere på samme temaet. Ønsker som nevnt at brukerne gjerne gir mer feedback, gjerne på PM så ikke vi som skriver gir blaffen etterhvert siden vi tror at vi skriver for løse lufta.. eller?

          Ellers ønsker jeg bare at enda flere kommer til, jo flere meninger jo bedre. (Selv om jeg vet at jeg har rett likevel). Bildeopplastingsmulighetene var helt topp og et løft

          Thinnthinn: varer med logo har jeg mottatt for nesten ei uke sida Ædabæda...
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment


          • #6
            Ok vil du ha ror og ris så her kommer det. Dette forumet er utrolig bra, uten den hjelpen og opplysningen jeg får her tror jeg hele hobbyen har vært mye vanskligere og komme igang med. tonen på forumet er gjenomsnittlig meget bra, har egentlig ikke funnet noe jeg vil kalle direkte dritt slenging. Hele forumet er i og for seg utsenemessig godt oppbyggd. bilde opplastingen var en smart ting, da det mange ganger er lettere og forklare ting/vise ting nå.
            Virker som denne hobbyen har en meget god Ånd over seg.(bare synd jeg ikke kom på dette for 20 år siden)

            Ting jeg gjerne skulle hatt under forumets innhold .

            *** Muligheten til å kunne se innlegg fra de "3 siste dager". (da jeg av å til er borte i helgene, har dette vært fint)
            * Savner også utroli masse "linkene til forhadlere i Norge"(som var her 1 gang)
            *** Muligheter for å Søke i selve forumet.
            *Egen side for litt RC Humor kansje
            ** Innhold for DIV Gadget..som el dupeditter som jeg tror mange har å dele av.

            Artikle.

            ** For oss nybegynnere innen selve "byggefaget"har en bygging av en enkel trainer fra bunn av vært fint(selv om jeg selv har hoppet fort over dette stadie i byggingen)
            * Vet ikke hvor god tid du har, men noen intervu m/bilder av hva noen av de her på furumet har av div fly etc. har kansje vært noe.
            *** Aerodynamikk Del 2 (selfølgelig
            *Vinge profilens innvirkning. + Vinkling av stabvingens invirkning på fly.etc
            * Div måter å bygge vinger,kropper på etc.
            ++ Er et hav å ta av her for en nybegynner jo
            ** Hvordan mixse/farger logoer i film + film på film legging, for trekking av vinger etc.

            Jeg var ganske nervøs før jeg la ut artikkelen om aerodynamikk, og spesielt at jeg har lovt å lage flere på samme temaet. Ønsker som nevnt at brukerne gjerne gir mer feedback, gjerne på PM så ikke vi som skriver gir blaffen etterhvert siden vi tror at vi skriver for løse lufta.. eller?
            Tro ikke du skal være red for at du skriver for lause luften her nei Får liksom ikke nåkk av slike Kansje det har vær en ide med persjonlig teller som viste hvor mange ganger 1 Artikel ble lest fra begynelse til slutt, og ikke bare antall ganger den er vist.(vist det er mulig å få til da)
            Artiklene er iverfall meget bra og innterisang lesing.Men jeg tro MANGE her inne kunne bidrat med noen Artikler om ting, for her er uten tvil mange som sitter med visdom her.
            Synd jeg ikke har Digital kameraet her nå, så kunne jeg laget en under byggingen av HAWKn som jeg driver med
            www.freesider.no

            Comment


            • #7
              Flott freesider! Tankene kverner allerede og skrivelysten kommer
              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

              Comment


              • #8
                Originally posted by freesider
                Muligheter for å Søke i selve forumet.
                Jeg kommer til å ta en oppsummering senere når flere tilbakemeldinger er inn. Men akkurat denne må jeg svare på, det er jo forumets beste egenskap som support-database.
                SØK funksjone har vi bestandig hatt, se helt øvert på siden så ser du denne knappen:



                Trykk på den og du kan søke etter det du måtte ønske

                Comment


                • #9
                  Synes MFN er ei flott side og har ingen store innvendinger.
                  Eneste kunne kanskje være en fast liten link til rcmarked på forsiden.
                  Finleser alle artikler.
                  mvh MM

                  Comment


                  • #10
                    Begynte med denne fantastiske hobbyen (sporten) sist sommer. Som "freesider" sier det (bare synd jeg ikke kom på dette for 20 år siden). Som nybegynner er dette forumet et must. Det er fint å få svar på ting en lurer på. Er ofte inne på MFN for å lære mer om denne hobbyen. Har en Bobcat 30 ARF høyvinget trainer og holder nå på og bygger mitt første fly, en SIG Four Star 40 med en hissig O.S. 46FX.
                    Ønsker noen artikler om byggeteknikk og betrekning av modeller.

                    Modellflynytt er meget bra. Stå på videre.
                    ÅE

                    Comment


                    • #11
                      Jeg er helt enig med de kommentarene som allerede er nevnt tidligere her. Nå er vel jeg en av de ferskeste innen hobbyen her på disse sidene, og jeg har allerede lært utrolig mye av å sitte timesvis og bla gjennom forum/artikler.

                      "Jada, jeg skal komme på stua snart"
                      "Neida, jeg skal da vel ikke surfe så alt for lenge"

                      Dette er vel noen av de setningene jeg har svart min andre halvdel etter å fått slengbemerkninger om at nå har jeg vel sittet ved pc'n lenge nok.

                      Helt enig om at artikler om bygging av trainerfly, og bekledning av fly hadde vært interessant. Særlig fordi jeg er midt i den prosessen nå

                      Det eneste negative jeg har å si er vel at det er ikke alltid at nye poster i forumet markeres, men dette er jo allerede nevnt.
                      Mvh
                      Geir-Tore Lindsve

                      Comment


                      • #12
                        Hei og takk for et fantastisk nettsted for oss modellflyinteresserte.
                        All ære til redaktør og redaksjon
                        Videre er jeg enig i bemerkningene ovenfor. Skulle også gjerne sett en komplett oversikt over forhandlere i norge.
                        Skulle også likt og sett noen portrettintervjuer over personligheter innenfor vår hobby. les: Ola Fremming, Steinar Olsen, Øystein Sunde (noen som kjenner han ) for å nevne noen få. Produktomtalene her er også veldig bra, men det kunne også vert fint med noen generelle historier med modellflyging som tema. Opplevelser, fabuleringer etc.
                        Men....det er vel bare å begynne med seg selv antagelig. Prøve å skrible nedpå noe. Litt skummelt men....

                        Så....alle bidragsytere og RC-brødre og søstre. Takk for at dere er med å holder Modellflynytt.no levende.

                        PS: Kommer ikke den nye logoen på nettsiden snart?
                        Mvh

                        Olav Lund

                        Comment


                        • #13
                          SØK funksjone har vi bestandig hatt, se helt øvert på siden så ser du denne knappen:
                          Ja jeg vet det er en søkebox på sia, men uansett hva jeg søker på så får jeg opp "Ugyldig søkeord" ??
                          www.freesider.no

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by freesider
                            Ja jeg vet det er en søkebox på sia, men uansett hva jeg søker på så får jeg opp "Ugyldig søkeord" ??
                            Det er rart, har aldri fått det. Kunne du sende meg en PM med noen søkeord du får dette med? Så tar vi det privat.

                            Comment


                            • #15
                              Fantastisk side!
                              Genialt med eit slikt seriøst diskusjonsforum der ein garantert får hjelp dersom ein treng. Takk til dykk som driftar det heile!!

                              Eg er einig i ein ting som har blitt nevnt eit par gonger før. Ein funksjon slik at ein kan sjå nye innlegg X antal dagar tilbake i tid, slik at ein slepp å leite gjennom heile forumet for å vere sikker på at ein ikkje har gjenge glipp av noko etter fem dagar på ferie...
                              Hadde satt stor pris på ein slik funksjon, men det er kan hende vaskelig å få til.

                              Godt jobba i alle høve

                              Ole Martin

                              Comment

                              Working...
                              X