Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kategorier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kategorier

    Jeg har lagt inn kategorier slik jeg tror det er enklest, men kom gjerne med forslag på endringer.
    Det være seg å legge til, endre eller fjerne. Flytte også for øvrig.
    Tom I. Arntsen

  • #2
    burde det vært en egen kategori for motorer? både el/nitro/bensin i ett? Eller?
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Egen kategori for motorer hadde vært fint.
      Niels Jensen
      Phoenix rc club

      Små gutter ser på opp på himmelen når de hører et fly, noen av oss slutter aldri med det.

      Modellflyving er mental hygiene.

      Comment


      • #4
        la til det nå, og fiksa og triksa på et par andre ting også
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Noe annet? FPV? Indoor?
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #6
            Men du xilian.. Det blir vell litt overkill med alle disse annonsenene inn her på uleste innlegg??

            Comment


            • #7
              Ja.. jo. Det er er jo selvfølgelig noe som kan vurderes.
              Er flere måter å løse det på.

              Enten kan hver og en som IKKE vil se dem banne "RSS",
              eller jeg kan sette opp slik at alle innlegg av "RSS" er lest.
              Da må man inn på www.modellsalg.no-tråden for å se.

              Finnes garantert andre løsninger også

              Det har jo selvfølgelig med hvor mange annonser det ramler inn,
              men det er derfor sånt kan diskuteres
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #8
                Bakdelen med at de viser her på MFN er jo at jeg aldri/skjelden) går inn på modellsalg.no uten at det er en annonse jeg vil se nærmere på. RCmarked skjekket jeg nesten daglig tidligere. Det teller vel ikke som annonsevisning når de vises her på forumet også? eller?
                T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

                Comment


                • #9
                  Nei, det er helt separat.... Men jeg vet ikke helt hva som er lurt.
                  I utgangspunktet tenkte jeg det var kjekt for både MFN og MS' brukere at det var sånn.

                  Men kan vi ikke bare prøve litt og heller se hvordan det er om 1 uke?

                  Det er tydeligvis ikke ofte sap_2000 rydder på hobbyrommet, så det er nok litt ekstra i kveld
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Trulsen View Post
                    Men du xilian.. Det blir vell litt overkill med alle disse annonsenene inn her på uleste innlegg??
                    Jeg må innrømme at denne tanken også har slått meg de siste dagene.

                    For å være litt konstruktiv så kan jeg jo komme med eksempel på hvordan vi har det på et annet forum jeg er medlem av; der er det rett og slett satt opp to "nye poster" knapper hvor den ene tar med alt innhold, og den andre tar med alt innhold minus innhold i kjøp og salg kategorien. Da kan man selv velge hva man vil se. Dette syntes jeg fungerer helt ok. Ulempen med dette er at brukere av tapatalk og lignende (som jeg antar det er en voksende andel av) ikke har denne muligheten.

                    Jeg støtter utviklingen og bruken av modellsalg.no 100%, men mener at det ikke er viktig å miste fokus på konstruktivt og bra innhold på modellflynytt også. Blir det for mye "rot" og uoversiktelig tror jeg det gjør mer skade enn nytte...
                    * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

                    Comment


                    • #11
                      RSS-feed'en fortsetter å poste annonser under modellsalg.no
                      men ikke lenger være søkbart. Dette for at dere skal slippe å få opp ørti treff
                      hver gang dere sjekker dagens poster....

                      Så interesserte må da enten gå på Modellsalg.no eller sjekke under kjøp/salg.

                      Så får vi sjå hva vi gjør på sikt
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • #12
                        Noen meninger om kategorier og/eller tilleggsinfo som blir lagt til hver kategori?

                        Burde det vært mer/mindre pulldowns?

                        Tenker da på at man kan huke av om man vil bytte eller ei, gratis frakt osv.
                        Også sær-info som vingespenn, størrelse på heli osv.
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • #13
                          Klarer virkelig ikke bestemme meg for om det er lurt å ha en "wanted"-kategori eller ei
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • #14
                            I verste fall kan man bruke den til å henge ut uærlige selgere/kjøpere.
                            Wanted - dead or alive.
                            ---------------------------------------------
                            Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                            Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                            Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                            Mikado logo 600 3D Vbar
                            Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                            Comment


                            • #15
                              Hehehe! Sant nok! kul låt også for øvrig...
                              Tom I. Arntsen

                              Comment

                              Working...
                              X