Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøp/Salg på rcnytt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøp/Salg på rcnytt

    En av tingene jeg ønsker å starte med umiddelbart er mulighet for kjøp/salg/bytte her på modellflynytt.no.
    I første omgang skal det gjøres enklest mulig.

    Er det noen som har forslag til hierarki her?

    Løsningen jeg har brukt på RS, er denne her
    Tom I. Arntsen

  • #2
    Jatakk !

    Skulle gjerne sett ett raskt og godt salgsfora. Gjerne med en "forside" hvor nyeste kommer opp hele tiden men det lar seg vel lett gjøre?
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Originally posted by affa View Post
      Jatakk !

      Skulle gjerne sett ett raskt og godt salgsfora. Gjerne med en "forside" hvor nyeste kommer opp hele tiden men det lar seg vel lett gjøre?
      må si meg enig med affa,kjør på.
      Terje syvertsen
      www.ModumModellSportklubb.com
      3dhs edge mintor 38
      C-arf edge dle 111 v3.
      C-ARF extra 330l da 100.

      Comment


      • #4
        Originally posted by affa View Post
        Jatakk !

        Skulle gjerne sett ett raskt og godt salgsfora. Gjerne med en "forside" hvor nyeste kommer opp hele tiden men det lar seg vel lett gjøre?

        Dette tar fort litt for mye tid... Må huske på at jeg har litt å stelle med om dagen...
        Men hva med å kjøre noe ala det jeg har gjort i linken?
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Er ikke en søkefunksjon for siste innlegg kun for èn del av forumet?
          Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

          Comment


          • #6
            Som nevnt tidligere er jeg litt prøv-og-feil-typen...
            Så da er det opprettet kjøp/salg her på forumet.

            Ingen mottatte forslag på oppsett etc., så da gjør vi det enkelt.

            Synspunkter er velkomne.

            Og husk nå at dette er en midlertidig løsning. Jeg har større planer,
            men ikke tid enda.
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #7
              ser det står fly,heli,elekronikk, hva med å legge ut en med byttes,så det kan begrenses med mailer som begynner med, er du intr i å bytte i !!!!!!!!!!!!!!!!!
              Terje syvertsen
              www.ModumModellSportklubb.com
              3dhs edge mintor 38
              C-arf edge dle 111 v3.
              C-ARF extra 330l da 100.

              Comment


              • #8
                Under fly så må du i tillegg til de andre få en underforum som heter "SEIL"

                Hvorfor dele opp i "nitro" og "bensin"? det er da andre inndelinger som er mer interessante og viktige
                Last edited by Quadrocopter; 29-06-10, 22:44.

                Comment


                • #9
                  Som sagt er jeg avhengig av feedback. Fikk ikke noen umiddelbar respons, så da bare begynte jeg.

                  Seil lagt til! Og bytte
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Quadrocopter View Post
                    Hvorfor dele opp i "nitro" og "bensin"? det er da andre inndelinger som er mer interessante og viktige
                    Fordi vi som ikke driver med nitrofly lenger skal slippe å lese de annonsene når vi jakter på ett bensinfly.
                    Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

                    Comment


                    • #11
                      Siden dette forumet ikke er så stort, så kunne det kanskje vært delt inn i 3 deler? Fly, helikopter og elektronikk? Om man skal ha elfly, nitrofly, seilfly, el heli, nitroheli, skalaheli etc blir det fort uoversiktelig for min del! Eventuelt en hovedside alle annonser lå på og hvis det det er for lite spesifisert så kanskje man kan klikke seg inn på underforum? Jeg vet ikke om dette er mulig jeg..

                      Comment


                      • #12
                        Erfaringen tilsier at det blir langt mere rot om det kun deles opp i fly, heli og elektro.
                        Og det er som det blir sagt her... Hvis jeg vil kjøpe en brukt DLG (som jeg for øvrig har lyst til),
                        så har jeg svært liten lyst til å lese igjennom masse fete "fullskala" extraer jeg ikke har råd til...

                        tror vi prøver sånn det er nå jeg.. Ting kommer til å skje uansett, dette er bare en start.
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • #13
                          Dette blir bra. Det eneste jeg kunne tenkt meg var en samleside som inneholder alle annonser i alle kategorier når man klikker inn på "Kjøp og Salg" toppnivå.
                          Trond Nilsen

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Tarpoon View Post
                            Dette blir bra. Det eneste jeg kunne tenkt meg var en samleside som inneholder alle annonser i alle kategorier når man klikker inn på "Kjøp og Salg" toppnivå.
                            Enig med deg her..
                            arhennie

                            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                            http://hadelandmfk.no/
                            www.henniehobby.no/arne

                            Comment


                            • #15
                              Fordi vi som ikke driver med nitrofly lenger skal slippe å lese de annonsene når vi jakter på ett bensinfly
                              det heter vel strengt tatt metanol motorer/fly osv.......fuelen er tilsatt nitro ..men det er ikke alltid.....kremt ...en som syns det er på tide med en begrepsoppryddning
                              Rune Gjelsnes
                              Vikersund
                              92624841

                              Comment

                              Working...
                              X