Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feil referanser til linker i tidligere innlegg.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Feil referanser til linker i tidligere innlegg.

    Xilian - siden du er så godt i gang så regner jeg med at du fikser dette problemet...

    Etter at domene navnet ble byttet og fjernet henger det igjen en masse referanser i forskjellige poster som referere til linker som ikke lenger eksisterer!

    Regner med at det finnes en eller annen utility/script som fikser dette raskt.

    Her er et eksempel:
    I dette innlegget ligger det noen referanser til andre innlegg i dette forumet, disse ligger med feil URL:
    Hjemmelaget CNC-router - (MFN) ModellflyNytt.no

    Den skal være:
    Hjemmelaget CNC-router - (MFN) ModellflyNytt.no

  • #2
    Har endret samtlige innlegg i SQLen fra forum.modellflynytt.no -> modellflynytt.no, men av en eller annen merkelig grunn
    blir det ikke oppdatert her, så jeg må se om det er noe cache i sving eller hva det er.

    Har ikke tid til dette akkurat nå...
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Virker hos meg nå!

      Comment


      • #4
        Jaha? Er det endret i teksten du skrev over også?
        For den skulle fjerna alle spor av modellfl.... hele veien, inklusive ditt innlegg
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Originally posted by xilian View Post
          Jaha? Er det endret i teksten du skrev over også?
          For den skulle fjerna alle spor av modellfl.... hele veien, inklusive ditt innlegg
          Gikk inn i det innlegget jeg refererte tidligere og trykket på en av linkene som ikke virket i går - nå var denne oppdatert med riktig URL

          Comment


          • #6
            Jada. Det har jeg sett.. Men endringen jeg gjorde i SQLen skulle medført at innlegget ditt over også hadde blitt endret på.. Derfor jeg ikke skjønner et plukk .. men er rimelig sikker på at det er cache som gjør dette.
            (nyere innlegg blir cacha nemlig.)

            Tenker det blir bra jeg
            Tom I. Arntsen

            Comment

            Working...
            X