Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting og tang vedr. MFN

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tja. Shipper diskene til host i morgen. Har sagt det ikke er grusomt hast,
    men kjenner jeg han rett (rfauske), så tar det kort tid
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • Får opp noen meldinger øverst på siden:
      Warning: Non-static method vBSEO_Storage:ath() should not be called statically in ..../vbseo/includes/functions_vbseo_pre.php on line 387

      Warning: Non-static method vBSEO_Storage:ath() should not be called statically in ..../vbseo/includes/functions_vbseo_pre.php on line 387

      Var ikke slik tidligere i dag.
      Bfight 210
      De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
      De Havilland DH 2 skala 1/5,3
      Phoenix RC Club

      Comment


      • nei.. en upgrade gone bad. Har kjørt tilbake igjen nå.
        Er ikke alle som er like medgjørlige
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • Når jeg trykker på HELI knappen øverst på sida får jeg ikke opp heli-relaterte innlegg. Kun produktannonseringer

          Comment


          • høm.. så sannelig. Der har det kommet inn en sak jeg fikla med for leeeeenge siden gitt.
            Skal se om jeg får fikset det en av dagene. Ting må jo fønke!
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • Kan vel nevne at diskene er byttet, noe som ikke gikk helt etter planen så ble lite besøk på datarommet som ikke var planlagt.

              Så ca. en time nedetid og sitter a.t.m. å resyncer raid. Hastighet med gamle snurredisken til ssd sync gikk med ca. 50-100Meg/sec og med ssd til ssd som går nå har boksen ca. 250Meg/sec hele tiden

              Håper det blir lenge til neste gang ting ikke virker helt som det skal.
              Rasmus Fauske
              TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
              http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

              Comment


              • Merker allerede stor forskjell, og det er på telefon og mail

                Så lite nedetid det er, så gidder jeg ikke ha litt dårlig samvittighet engang

                Vi snakker gooooood helg ja
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • Det blir litt ups and downs i kveld... Må fikse en og annen feil etter siste oppdatering...
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • Warning: Function split() is deprecated in ..../forum.php(791) : eval()'d code on line 49

                    Dette er en kjent feil. Har med overgang fra PHP 5.3.x til 5.4.x. Intet farlig
                    og jeg har "fixen", men ikke rukket å gjøre det.
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • Da skal i alle fall ForumRunner funke igjen
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • Yepp. Takk.
                        Kjetil
                        oops: . . ! . .

                        http://www.vingmfk.com

                        Comment


                        • Hei!

                          Jeg har hatt en del tilfeller i senere tid, hvor det kommer opp en ooopps, med bilder av Lionel Richie.
                          Har oftest hvert når jeg har googlet noe og fått treff på forumet her, men i dag fikk jeg den da jeg gikk på modellflynytt.no fra jobben.
                          Altså forsiden, ikke forumet...
                          Kommer det av arbeidet med oppgraderingene, eller er treffene jeg har fått på Google gamle tråder som av alderdom eller annen årsak ikke lenger er i basen?
                          Vet ikke om dere har fått tilbakemeldinger på dette av andre eller ikke men...

                          Ellers så syns jeg dere som står for og drifter Modellflynytt gjør en kjempejobb!

                          Comment


                          • Nei... altså... nå ska du høre her.. =)

                            Det er mange måter vBulletin lagrer trådene på, noe jeg har endret på nå.
                            Før så var adressen hit (MFN) ModellflyNytt.no f.eks.
                            For å øke nøyaktig på søk etc., så blir tråden i stedet:
                            Ting og tang vedr. MFN - (MFN) ModellflyNytt.no
                            Nå er det. mao ikke bare ID på tråden som er i URL, men også trådtittelen.

                            Det tar litt tid før Google re-indexer sida, men jeg har bedt dem gjøre det for lenge siden.

                            Det er en overgang, så funker alt som det skal igjen...


                            Lionel Richie ja... Ingen som skjønner'n? jaja..

                            Tom I. Arntsen

                            Comment


                            • Jeg har samme når jeg søker på Google og går inn via der.

                              Edit: Da blir det bra igjen snart
                              ---
                              Mvh
                              Hasse Andre Ruud
                              Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

                              Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

                              Comment


                              • Originally posted by xilian View Post
                                Lionel Richie ja... Ingen som skjønner'n? jaja..
                                Jojo, "is it me you looking for" osv. jeg lo godt første gangen
                                Antok at det var gammel indeksering hos Google, men jeg var usikker på om det var noen endringer her som forårsaket det (rydding eller noe annet). Men da har jeg fått en forklaring på hvorfor

                                Comment

                                Working...
                                X