If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above.
You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Fått tilbake "THANKS" funksjonen nå (så slipper man skrive noe hele tida)
Ellers er det fortsatt bare å komme med ønsker og forslag på ting for å forbedre
hverdagen på MFN. Jeg er fortsatt langt ifra overbevist om at FB funker bra til hobby-interesser...
Hei
Jeg kunne godt tenke meg en tråd (link) som inneholder
alle store stevner som kommer,og med linker og dato mm
gjerne tidlig på året
jeg finner ofte ikke dette når jeg er her på siden .
Kyrre har akkurat svart i en tråd du abonnerer på, med tittelen - Nybegynner med spørsmål... - i Nybegynner - Tips/informasjon forumet på (MFN) ModellflyNytt.no.
Merkelig. Fungerer helt fint når jeg følger linken når den er pastet inn . Merkelig at det skjer bare med postene fra denne tråden, og ikke med andre tråder.
Merkelig. Fungerer helt fint når jeg følger linken når den er pastet inn . Merkelig at det skjer bare med postene fra denne tråden, og ikke med andre tråder.
[ATTACH=CONFIG]86042[/ATTACH]
Funker med Edge browser hos meg også, om andre tråder funker er det neppe DNS cache, men hva med å flushe cachen til Edge?
Eller prøve med en annen browser? Siden det funker hos meg også med Edge, så antar jeg at problemet er lokalt hos deg.
Comment