Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting og tang vedr. MFN

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • I romjula skal jeg prøve å få fingeren ut og oppdatert vBulletin...
    Er ganske mange fine funksjoner i den, samt bildevisning/behandling er vesentlig bedre.
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • Nice. Vi gleder oss
      Lars Norberg

      Comment


      • prosessen er i gang... Hadde ledig tid i dag, så da bare startet jeg. Mye som mangler enda, men det er bare å sette i gang
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • Litt uvant men dette blir bra!
          Last edited by Karmann; 22-12-18, 19:35.
          Mvh
          Morten Aase

          Comment


          • Hehe.. Ikke bare *litt* uvant. Men det var sånn når vi gikk fra vB3 til vB4 også.
            Må modde litt, så blir det bra ja
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • Hei!
              KonfigŽn til klokka står antagelig til feil tidssone eller på sommertid, alle posts ligger en time foran i tid ser jeg.
              Ellers så er det bra jobba, ser bra ut dette!
              God jul!

              Comment


              • Har registrert det, men ikke fått sett noe mer på dette siste dagene (for obvious reasons), men alle innstillinger er riktig, så jeg skjønner ikke helt greia.
                Men jeg får google litt mer på det
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • Ja, tross alt jul Ser at tidssonen er riktig, den står til GMT +1, men mulig at DST-settingen blir detektert feil den står til "automatically detect DST-settings", det er to valg til, jeg tester nå for å se om tiden på denne posten syns riktig for meg selv nå, ellers så prøver jeg den andre (off).

                  Comment


                  • Nå ble alt riktig for meg gitt, jeg satt DST-correction til Always off da fikk alle posts riktig klokke. Så da er det nok templaten som alle får by default som dette bør endres i.
                    Finner du den settingen et eller annet sted i configen, så anbefaler jeg å teste å skru av DST-correction.

                    Comment


                    • Så sannelig. Den sto på DST enabled gitt. Fiksa nå )
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • Nice! blir det riktig for alle som allerede har logget på etter oppgraderingen da, eller må de som har vært pålogget etter oppgradering inn på sine innstillinger og skru på dette, mens "nye" (de som ikke har rukket å logge på enda) for dette satt riktig?
                        For det jeg fant var at vbulletin henter serverens klokke, og at DST settings er vel sommer/vintertids-korreksjon. Men serveren (om det er Windows dette kjører på) stiller jo dette selv.
                        Så da vil DST-korreksjon sikkert kødde til dette ved å fungere som en slags offset om det står på.

                        Comment


                        • Skal bli rektig nå... Jeg har antagelig stressa og blanda oppsettet på radiostyrt.no og modellflynytt.no ... Derfor det ble krøll. på RS var det riktig hele tida serru
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • savner en ting fra slik det var før. det er en knapp som det sto dagens poster på. hvor man da får opp det som er postet i dag selv om man har lest dem. på new topic får man bare opp de man har lest. ellers gjør du som vanlig en kjempe jobb her Xilian
                            Tom Nohr
                            Tennisveien 9
                            2450 Rena

                            Frsky taranis 9+
                            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                            + diverse små ting

                            Comment


                            • Da er den på plass. Skulle bare ønske resultatet ble litt større :/
                              Tom I. Arntsen

                              Comment


                              • Flott, den har jeg savna.
                                Er det noen mulighet for å hoppe inn på siste siden i en lang tråd direkte? Slik som denne tråden som er på 17 sider. Trykker på Today's posts og havner på side 1 selv om nettopp dagens poster ligger på side 17.
                                Ingen big deal egentlig men jeg mener det var slik tidligere.
                                Mvh
                                Morten Aase

                                Comment

                                Working...
                                X