Announcement

Collapse
No announcement yet.

Åpne for kjøp/salg/bytte av teknikk/data/mobil etc?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Åpne for kjøp/salg/bytte av teknikk/data/mobil etc?

    Har kommet inn forslag om å tillate handel av teknikk/data/mobil etc.
    Er det interessant?
    Tom I. Arntsen

  • #2
    Tja hvorfor ikke, alle som driver her er jo interessert i teknikk/mobil o.l allikevel Men kommer an på om det blir veldig mye av det slik at dette hele tiden rager over som nyeste tråd. Det er det sikkert ikke så mange som liker. Vet ikke hvor stooor etterspørsel det er, men vil alle ha dette er det vel ingen demokratisk tvil Ja dette er et flyforum, men for meg er det akkurat det samme om man kan se brukte mobiler på forumet eller ikke.

    Sent from my Galaxy S using Tapatalk
    All you need is love

    Comment


    • #3
      Jeg er enig ruduz. Kunne ofte være en fordel å handle fra folk man "kjenner" via forumet


      Sent from my Galaxy S using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Ser ikke noe galt i det jeg Sikkert lurt å prøve, i verste fall så får du stoppe det hvis det spammer forumet
        Jon-Brage Hoel Andorsen
        -------------------------------------------------------------------------
        Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

        Alt flyr bare du har nok motor!

        Comment


        • #5
          dette forumet heter modellflynytt. Jeg sier ikke mer.
          -Futaba 14 MZ
          -2 JR Sylphide 90 med Funtech Staysee kropper
          -Robbe Futura Nova
          -Robbe Futura Contest
          -Schlüter Champion
          -Schlüter Mini Boy
          -Schlüter DS22
          -Century Ninja ProMaster
          -TSK Mystar 46
          -X-Cell 40
          -Ikarus Piccolo
          -ZN Line Synergy
          -BVM Aggressor
          -Cheveron 60 på flotører
          -Yoshioka Model Factory Viking 40
          -Donut models Nexus
          -noen biler og båter

          Comment


          • #6
            Er ikke helt for jeg heller.. Syns det blir veldig mye kjøp&salg på dagens innlegg siden.
            Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

            Comment


            • #7
              Enig. Dette bør fortz være et genuint modellflyforum.
              Jo Skavhaug

              ..sånn ca..

              Comment


              • #8
                Originally posted by Kristian View Post
                dette forumet heter modellflynytt. Jeg sier ikke mer.
                henger meg med her, Finn.no har jo alt som skal til for å drive med kjøp og salg i "kontrollerte" former,
                dessuten med mange tusen flere treff og en ordning for betaling som hjelper til å unngå at man blir lurt.
                Så jeg kan egentlig ikke se behovet for mer salg enn RC relatert, og sjøl det er jo ganske dødt.
                Men jeg har ikke noen store innsigelser ala at det skal ødelegge forumet, jeg tror bare at vi ikke trenger det

                ps: jeg solgte for en stund siden en Spektrum DX7 sender, her på forumet var det eneste svaret jeg fikk
                en kommentar på signaturen min, på Finn fikk jeg over 100 mail og solgte den i løpet av 4-5 timer
                det sier jo litt om dette forumet som salgskanal.................



                Comment


                • #9
                  Har ikke hverken behov for eller ønske om å se annet enn RC-fly relaterte ting til salgs her inne. Som nevnt litt lengre oppi her så er Finn godt egnet til slikt.
                  Mvh
                  Morten Aase

                  Comment


                  • #10
                    Ønsker heller ikke å blande inn for mye annet her.
                    Remi A. Sørensen - 94877903
                    Leder i Lofoten RC-Klubb

                    Comment


                    • #11
                      Er det ikke like greit å bruke f.eks finn.no til slikt? Garantert større kundekrets enn her. Og så slipper vi å lete etter "våre ting" mellom annet som er uinteressant.
                      Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
                      Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

                      Comment


                      • #12
                        Hvis man skal utvide ytterligere, så synes jeg at man skal få på plass en god filterfunksjon først. Har allerede altfor mange uinteressante nye innlegg når jeg trykker "nye innlegg". Enten custom filter på post-type/kategori i innstillinger i profilen, eller en tydelig kategorisering av hva som tilhører hva, når man får opp 20-30 nye innlegg.
                        Med vennlig hilsen
                        Johannes Gjessing GMFK
                        || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

                        Comment


                        • #13
                          Om dette skal tillates så må det ekskluderes fra nye innlegg/dagens.
                          Mvh Tommy Fosland
                          Tromsø MFK

                          Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Kristian View Post
                            dette forumet heter modellflynytt. Jeg sier ikke mer.

                            Enig med Kristian
                            Tom Nohr
                            Tennisveien 9
                            2450 Rena

                            Frsky taranis 9+
                            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                            + diverse små ting

                            Comment


                            • #15
                              Enig med Krstian jeg også
                              arhennie

                              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                              http://hadelandmfk.no/
                              www.henniehobby.no/arne

                              Comment

                              Working...
                              X