Announcement

Collapse
No announcement yet.

Til alle sammen her inne!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Til alle sammen her inne!

    Jeg er nødt til å rose alle her inne. Nybegynnerene blir tatt veldig godt imot med høflighet og respekt, og i andre poster ser jeg ofte ydmykhet blandet med humor, syns dette er helt fantastisk! Folk her inne melder inn innlegg som ikke er helt etter boka, dette forenkler jobben for oss modder. Ting blir så mye enklere sånn

    Jeg må også rose Xilian (som eier hele sulamitten) jeg forstår ikke hvordan han har tid til dette med familie å greier i tillegg. Jeg rekker sjelden å foreta meg noe her før han har tatt tak i saker og ting.

    Noe skurr er det en gang iblant, men forum er forum så noe må det jo være.

    Så takk til alle dere her inne for at dere gjør dette stedet så hyggelig!

    Vil også (mens jeg har dere her) ønske dere en fantastisk sommer med mye lading av strømfly og andre farkoster drevet av både syntetisk og fosilt drivstoff! Jeg for min del håper å få brent mye parafin denne sommeren

    Og ja..... God påske!
    Christen
    http://jetsofnorway.com/

  • #2
    Jeg har selv merket en mye bedre atmosfære her inne på forumet den siste tiden. Veldig bra!
    Ha en fin fly-sommer alle sammen!

    Comment


    • #3
      Enig med Christen. Det er fint å være medlem her inne nå tror jeg. enten om du er nybegynner eller ekspert.

      Selv så har jeg tenkt å få brent masse syntetisk bensin gjennom zdz`n min i påsken. GOD PÅSKE allesammen.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        Ja er vel ganske enig der! Miljøet her på forumet har blitt veldig trivelig i det siste TAKK til alle administratorer, moderatorer, og Takk til Xilian!
        Last edited by JayBee; 15-04-11, 19:51. Reason: Misforståbar tekst:S
        Jon-Brage Hoel Andorsen
        -------------------------------------------------------------------------
        Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

        Alt flyr bare du har nok motor!

        Comment


        • #5
          Blir ikke bedre enn man gjør det til! Men jeg er helt enig Christen, dette begynner å bli en dugelig plass å være.
          Honeybee CP 2

          Comment


          • #6
            Slutter meg helhjertet til Christens utsagn, og ønsker også alle en riktig god påske.
            Sliter med et luxusdilemma, RC heli og fly, eller trebåtpåske?
            Tipper det blir litt av alt!
            Kos dere med sola her i sør og min vennlige medfølelse går til dere nordpå
            i regn og sneslaps
            ps trebåten kan beskues her : http://krysser.no
            mvh
            Reidar Otto
            som hver gang jeg er nordpå om våren husker hvorfor jeg flytta sørover



            Comment


            • #7
              Med en sånn båt, så hadde til og med jeg tatt en båttur i påsken, smykke.

              Takk for ett fint forum.
              God påske

              Viggo

              Comment


              • #8
                Linken funka ikke! Vil gjerne se båten. Har brukt ca 20 Påsker på trebåt-puss. Men den tiden er over, og det er nesten en lettelse. Selv om jeg fremdeles setter pris på trebåter. God Påske og takk for et trivelig forum!
                Vennlig Hilsen
                Arne Husby

                Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                Comment


                • #9
                  Æ kan ikke ainna einn å føye mæ inn i rækken av brukera såm e førnøyd.
                  Æ e ny her på detta forum,å har blidd tadd imot på en superhyggeli måte. Alle såm har svara på mine rare s.mål har vært både hjælpsåm å hyggeli.Å nu har garantert mine s.mål blidd stillt og besvart tiliar fra andre nybynnera. Å ikke minnst..ikke en av dåkker har kommentert at æ skriv dialækt. Æ har næmmli opplevd dirækte sjikane av dialæktbruken min på andre forum fra"høypåpærabrukera". Det resulterte i at æ slætta mæ sjøl fra det forumet...
                  Fortsætt all denna hyggeli atmosfæren her i tia frammåver,så ska dåkker se at æ bli en fast"pain in the ass"før dåkker
                  Me mange finurlie og idiotiske s.mål
                  Mvh Stig"Pulver"Berntsen

                  http://pulversjaktblogg.blogspot.com/
                  http://stigpulver.blogspot.com/

                  Comment


                  • #10
                    Det er ikke snakk om sjikane, pulver. Det handler nok om at når du registrerer deg på et forum så har det enkelte regler, bla at språk skal være et av norge sine språk, nynorsk eller bokmål. Og det er grisevanskelig for enkelte av oss å skjønne enkelte dialekter. Jeg er forøvrig helt enig med trådstarter. Kjempeartig forum å være med mye god hjelp og mange flinke folk. Det bidrar til at mange får mye mer ut av hobbyen

                    Comment


                    • #11
                      Der fikk jeg se Ørnen til Telecaster! Nydelig båt, som frister å bruke i det fine påskeværet! Jeg hadde noe liknende selv i mange år, (Vestnes) men den ble stjålet, og funnet igjen på bunnen utenfor Nesodden, som totalvrak. Men den var på langt nær så strøken som Ørnen.
                      Der har du to tidkrevende Hobbyer/Livsstiler.
                      Beklager litt OT:
                      Vennlig Hilsen
                      Arne Husby

                      Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                      Comment

                      Working...
                      X