Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turnigy Talon Tricopter (v1.0) Carbon oppsett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg har jo bestilt 4 pakker med standarde propeller som jeg regner med er for CW rotation. Og har også bestilt 2 pakker med R/H propeller som jeg regner med skal være for CCW rotation.

    Vil det si at jeg skal ha 1x standard rotation propell på venstre arm hvor motoren går CW og 2x R/H rotation propeller på høyre arm og halen hvor motoren går CCW?

    Jeg kan virke litt desperat på dette, men det er kun fordi jeg må ha svar på dette meget kjapt sånn at jeg kan gjøre forandringer på min bestilling om jeg har gjort noen feil med valget av antall rette typer propeller før pakken min blir sendt avgårde.

    Comment


    • #17
      står du bak copteret. skal femste til høyre gå mot klokka.. fremste til venstre med klokka.. bakre til venstre mot klokka og siste bakre til høyre gå med klokka..
      syntes det er like gøy å se på som det er å fly
      carl goldberg ultimate
      DJI S900
      piper pawnie el kjærre


      Futaba 14SG
      diverse epp tjafs
      Per-Egil Furuseth

      Comment


      • #18
        Originally posted by GTI20 View Post
        står du bak copteret. skal femste til høyre gå mot klokka.. fremste til venstre med klokka.. bakre til venstre mot klokka og siste bakre til høyre gå med klokka..
        Det der må gjelde for copters med 4 motorer. Turnigy Talon Tricopter har 3 motorer.

        Men har uansett funnet ut på hvordan det skal være nå.

        Comment


        • #19
          obs sorry
          syntes det er like gøy å se på som det er å fly
          carl goldberg ultimate
          DJI S900
          piper pawnie el kjærre


          Futaba 14SG
          diverse epp tjafs
          Per-Egil Furuseth

          Comment

          Working...
          X