Announcement

Collapse
No announcement yet.

Esm fw 190 71"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tyor
    replied
    Tror nok du må bestille direkte nå. Eureka hadde det før men fant det ikke på siden nå

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Warbirdcolor virker til å vere et bra produkt, ser det er vannbasert det kan nå vere en fordel slik en slipper å irritere på seg naboen, kven som forhandler dette produkter i norge?

    Leave a comment:


  • tyor
    replied
    Nå vet jeg ikke hvordan innfestninga er på denne modellen. men hvis det er som det pleier å være på sånne arf. så er kvaliteten på selve plata som understellet skrues fast i for dårlig. så ved å legge duk og glassfiber så vil jo det forsterke mye. det jeg har gjort noen ganger å ta ut hele den delen som understellet sitter i og byttet ut med sterkere finer. ofte er de ikke så godt limt heller så det ikke er så vanskelig å få de ut

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Originally posted by tyor View Post
    fordeler og ulemper med de styltene ulempe er krever bedre feste oppi vingen da det blir større påkjenning. fordel. flyet tipper ikke så lett fremover ved taxing og landing
    Helt enig, var inne på å fosterke innfestninga med Epoxy og fiber blanding...nokon forslag?

    Leave a comment:


  • tyor
    replied
    fordeler og ulemper med de styltene ulempe er krever bedre feste oppi vingen da det blir større påkjenning. fordel. flyet tipper ikke så lett fremover ved taxing og landing

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Originally posted by Lars N View Post
    190'n har noen sinnsyke stylter
    Ja det rigger bra , blir liksom noko som ikkje stemmer når dei blir for korte også

    Leave a comment:


  • Lars N
    replied
    190'n har noen sinnsyke stylter

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Då er retracts montert med skala hjul frå Sushine modellbau.

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Tenkte å legge ved et bilde av forbildet

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Også balanseror med delvis skjult overføring

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Montert flaps med skjult roroverføring

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Originally posted by Wulf View Post
    Supert takk for tips.

    Leave a comment:


  • Wulf
    replied
    Her er noen hjul som skulle passe https://www.sunshine-modellbau.de/ra...-ww2--23x105mm

    Leave a comment:


  • Wulf
    replied
    Originally posted by ingeb View Post
    Hei!

    Nokon tips om kvar en får kjøpt elektriske Retracts til min nyinvesterte ESM FW 190 med 180cm vingespenn? (71")

    Eg har legger med rette vinklinga på hjulakslinga så eg treng berre hovedmekanismen, mekanismen bør ha ca.80 graders vinkling slik som det skal vere på en Focke Wulf.

    Ikke for å være pirkete, men Focke Wulf hadde 74 grader ikke 80

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Har fåt start på motoren men er ikkje heilt fornøgd med responsen på motoren
    Venter på ny tank, har en mistanke om den eg har syger falskluft, har problem med å få bensin fram til forgasser.

    I påvente av ny tankså har eg rota litt med panser. hengse i frå Clas..
    planen er å ha magneter i kvart hjørne av panser+ en låsemekanisme i front, kansje lage et eller anna låsegreier med skytsen i front....litt bilder.
    Last edited by ingeb; 23-12-18, 19:07.

    Leave a comment:

Working...
X