Announcement

Collapse
No announcement yet.

F3F Norgescup - Obrestad 25. april

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • F3F Norgescup - Obrestad 25. april

    25. april arrangerte Forus en F3F Norgescup på Obrestad Havn. Tilsammen var det hele 15 deltagere som kjempet i de tøffe forholdene på Obrestad-hanget dene dagen. Med 12-15 m/s blir det fryktelig turbulent og varierende forhold her, der spesielt landingene krever en god posjon konsentrasjon og litt flaks for å unngå skader. Heldigvis klarte de fleste seg bemerkelsesverdig godt!

    Det var raske forhold, og de raskeste fløy godt ned på 30-tallet, noe som er imponerende.

    Første halvdel av konkurransen vekslet Rolf Inge og Arild på å lede, først etter 5. omgang våknet Espen skikkelig å dro til med noen skikkelig knus-omganger. Når konkurrentene i tillegg får straffepoeng og bomsvinger så ble seieren overlegen. Arild kom på plassen bak og Rolf Inge dro i land 3.-plassen. Undertegnede våknet først etter 6 omganger, men det var alt for sent. Strengt tatt skal jeg være være fornøyd med helt fly og 4.plass.

    Trykk her for å se bilder!

    Trykk her for å se resultater som Adobe-pdf
    Last edited by Tom Erik; 26-04-10, 16:56.
    Tom Erik Smedal
    www.artistic3D.net
    www.photopia.no

  • #2
    6. plass og ny pers. for min del, kan ikke være annet en superfornøyd.
    Selv om det var noe ruskete flyging for min del.
    Kan legge mye skyld på forhold, men piloten har nok mesteparten av skylden her.

    ps. får ikke opp noe bilder på den siden du linket til.(safari nettleser)
    Jan Eric Klausen
    Forus RC Klubb

    Comment

    Working...
    X