Announcement

Collapse
No announcement yet.

Classic Motor Glider from Scratch

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    That's a shame ... Oh well

    Ivan

    Comment


    • #32
      No contact?

      An email would have been nice. I was kind of looking forward to seeing a scale model .... big sigh!

      Well good luck all, I shall not bother to look in again. If anybody wants to contact me, my email is ivan@ivannn.flyer.co.uk. Always happy to talk Slingsby or other aeroplanes / gliders

      Ivan

      Comment


      • #33
        Originally posted by torgust
        Dette blir veldig morsomt å følge med på Ken.

        Håper på mange og detaljerte innlegg så vi ferskingene kan lære masse om scratchbygging.

        En dag, når ungene har flytta ut tenker jeg, skal jeg også vie en mye større del av livet mitt til byggeprosjekter. Slik det er nå har en knapt nok tid til å fly desverre
        der sier du noe ble 2 bars far i går jeg og nå blir det nok bare enda mindre tid til og pleie hobbyen på!

        Fint prosjekt ken gleder meg til og følge med og lese
        Robert
        Hole El-Flyforening

        Comment


        • #34
          Originally posted by subzero
          der sier du noe ble 2 bars far i går jeg og nå blir det nok bare enda mindre tid til og pleie hobbyen på!

          Fint prosjekt ken gleder meg til og følge med og lese
          Hehe. Gratulerer så mye. Du har helt rett. Du vil nok få mindre tid til hobbyen et par år framover, men det er det uten tvil verdt.

          Minstejenta mi er 3 nå, og nå begynner det så smått å gå rett vei når det gjelder selvstendigheten. Et par år til nå så blir det nok mer stripetid på far igjen tenker jeg

          Lykke til med familieforøkelsen
          Mvh
          Torbjørn Gustafson
          www.trmfk.no



          Will fly for food

          Comment

          Working...
          X