Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moderatorene gjør en litt dårlig jobb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Forsåvidt enig, men med ett men. Og det går ene og alene på tonen vi bruker når snakker om slikt til nybegynnere og andre som måtte ha noe de føler for å dele med oss andre. Jeg er mere redd for å skremme noen bort med gravalvårlig mine/tone, enn jeg er redd for myndighetene. De som er den største faren for oss i så måte er nok verken NAK medlem eller av de som bryr seg for mye om hva som står her inne. De gir F uansett, og jeg gidder ikke å bekymre meg over slike i tide og utide, da det uansett ikke er interesert i hva jeg måtte mene. Jeg har det bestemte inntrykket, at av de som er inne på forumet her som kansje strekker strikken inne i mellom. Hovedsaklig gjør dette i ungdommelig overmot, og ikke med gi F innstilling. Disse kommer seg etterhvert av seg selv med alderen, og er generelt ikke til fare for andre enn seg selv.
    Så når en retter på, eller kommer med andre meninger om ting og tang en ser er riv ruskende galt. Er det stort sett bare å være saklig, eller morsom. Somregel går slike poeng lynende fort inn uten å bruke slegge. Det som ikke er bra er å sitte der med pekestokken å si fy fy fy osv (håper jeg ikke graver en grav for meg selv nå ).
    Synes vel denne tråden har utspilt sin rolle nå, vi er slik jeg ser det bortimot enige hele bunten, og da er vel alt egentlig ok.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #32
      Om dere ikke er enige, så er det vel tanke å komme seg tilbake til topci her..?!?
      Odd Sundet
      http://www.imacnorge.no

      Comment


      • #33
        OK.
        Jeg er ikke enig i topick utsagnet, etter mitt skjønn, så gjør moderatorene en meget respektabel og low key jobb. Dette er helt topp, da vi slipper å føle oss overstyrte hele tiden.
        Thumbs up for the mods.
        Gert Hildrestrand.
        Limets Venner.
        Valdres Flyklubb Modell

        Famous last words? Hey watch this!

        Comment

        Working...
        X